  • 1. Data: 2006-11-26 15:07:43
    Temat: Niesolidna ekipa remontowa - co mogę?
    Od: v...@g...com

    Mamy ekipę, która do 6 grudnia ma zrobić nam remont. Niestety, z
    tego co widzę, to panowie sobie olewają skrajnie nas i ten remont,
    nie ma szans, zeby zdążyli.
    Podpisali jednak z nami umowę, że do 6.12 zobowiązują się
    skończyć.
    I co ja mogę w sytuacji, kiedy jednak nie skończą? Zapłacić mniej?
    (W umowie nie ma fragmentu o karach umownych...)

  • 2. Data: 2006-11-26 17:23:59
    Temat: Re: Niesolidna ekipa remontowa - co mogę?
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > I co ja mogę w sytuacji, kiedy jednak nie skończą?
    > Zapłacić mniej?
    > (W umowie nie ma fragmentu o karach umownych...)

    Tutaj w zasadzie tylko odszkodowanie wchodzi w grę - musiałbyś jednak
    wskazać szkodę - że np. poniosłeś jakieś dodatkowe koszta z tytułu
    przedłużającego sie remontu i sobie tę kwotę potrącić.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2006-11-26 18:27:40
    Od: v...@g...com

    Np, ze musialam dluzej placic za wynajem innego mieszkania?

  • 4. Data: 2006-11-26 19:21:46
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Np, ze musialam dluzej placic za wynajem innego mieszkania?

    Zgadza się - wtedy potrącasz z wynagrodzenia ekipy kwotę zapłaconego czynszu
    za okres opóźnienia w robotach.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 5. Data: 2006-12-28 19:57:58
    Od: v...@g...com

    ekipa z remontem opoznia sie juz miesiac prawie, a konca nie widac....
    Szef z bezczelnym usmiechem mowi mi, ze jedynie 0,2% za dzien zwloki
    moge sobie potracic. Remont mial rwac 4 tygodnie, trwa juz 8, czy ja na
    prawde moge żądać jedynie ok. 700 zł za ten miesiąc zwloki?
    Podpisalismy umowe-zlecenie.
    Prosze o porady.
    Ekipa w takcie prac dostala "zaliczke" w wysokosci 12.000 zl. Nie mamy
    za bardzo ochoty placic im kolejnych 5.000, chcielibysmy, zeby wszystko
    zamknelo sie w kwocie 15.000 zl, bo wg nas ponieslismy spore straty w
    zwiazku z tym opoznieniem...