  • 1. Data: 2006-11-26 13:23:48
    Temat: Składanie fałszywych zeznań
    Od: "Rick" <r...@p...onet.pl>

    Wiem, ze za składanie fałszywych zeznań krozi kara do 3 lat pozbawienia
    wolności. Jezeli ktos z tego artykułu był karany (tzn. otrzymał 3 letni wyrok w
    zawieszeniu), to jakie konsekwencje będzie mialo kolejne tego typu wykroczenie.
    Od momentu zakonczenia poprzedniego wyroku w zawieszeniu nie minelo 6 miesiecy.

  • 2. Data: 2006-11-26 13:54:06
    Temat: Re: Sk
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Rick wrote:

> [...]
    > wykroczenie. Od momentu zakonczenia poprzedniego wyroku w zawieszeniu nie

    przestepstwo a nine wykroczceniie jak juz.

    Odwieszenie zawiieszonej kary no i nowa kara za nowe przestepstwo.

    Kup mydelko

    pozdrawiam

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 3. Data: 2006-11-27 06:43:17
    Temat: Re: Składanie fałszywych zeznań
    Od: r...@p...onet.pl

    > przestepstwo a nine wykroczceniie jak juz.

    Oczywiscie to mialem na mysli...

    > Odwieszenie zawiieszonej kary no  i   nowa kara za nowe przestepstwo.

    No wlasnie, odwieszenie? Od popelnienia poprzedniego przestepstwa minelo juz
    sporo czasu, wyrok w zawieszeniu skonczyl sie kilka miesiecy temu. Czyli co
    grozi teraz, kolejny wyrok w zawieszeniu czy juz kara pozbawienia wolnosci za
    podobny "numer"?