  • Data: 2007-01-07 18:00:51
    Temat: Niepodpisany przez sędziego nakaz zapłaty
    Od: "cemencik" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym, ale nie ma na nim
    podpisu sędziego (jest miejsce pod drukowanymi "Sędzia:", ale sędzia się nie
    podpisał... Jest tylko pieczęć "Zgodność odpisu z oryginałem stwierdzam:
    podpis Sekretarz". Czy taki nakaz jest ważny? Co mogę w takiej sytuacji
    zrobić? Sprzeciw chyba nie wchodzi w grę, bo dotyczy żądania pozwu.
    Pomóżcie, proszę!