  • 1. Data: 2007-05-12 17:05:43
    Temat: Zmiana zameldowania i zmiana dowodu
    Od: ".ppp." <f...@w...pl>

    Witam.

    Mam pewną kwestię. Przedstawię pokrótce swoją sytuację:
    Urodziło mi się dziecko, ożeniłem się, kupiłem mieszkanie :-O
    Ja i dziecko jesteśmy jeszcze zameldowani u mojej matki, a żona u swojej.
    Jeszcze nie wymieniliśmy dowodów osobistych po ślubie.
    Chcemy się zameldować na nowym mieszkaniu i wtedy zmienić dowody osobiste
    (na nowy adres). Pytanie, czy mogę się zameldować (oraz dziecko i żonę) na
    nowy adres,
    mając w dowodzie stary adres (i zapis kawaler), czy najpierw trzeba zmienić
    dowody,
    a potem się zameldować na nowym adresie? Ale do drugie chyba by było bez
    sensu,
    bo trzeba by zmieniać 2 razy dowody osobiste?

  • 2. Data: 2007-05-12 23:34:01
    Temat: Re: Zmiana zameldowania i zmiana dowodu
    Od: piotr <p...@o...eu>

    .ppp. pisze:
> [...]
    > sensu,
    > bo trzeba by zmieniać 2 razy dowody osobiste?

    dokładnie tak -najpierw meldunek, później zmiana dowodów.