  • 1. Data: 2020-12-01 15:24:48
    Temat: Niemiecka praworządność: RZĄD zakazał organizacji
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://apnews.com/article/international-news-horst-
    seehofer-germany-2129b08825bbc2a60d23059a4f36ee28
    > December 1, 2020 GMT ;
    > BERLIN (AP) -- More than 180 police officers raided homes in three
    > German states early Tuesday after the German government banned a
    > far-right group, the interior ministry said. [...]

    Dziennikarzyny "przekręciły" (niestarannie dobrały słowa) czy w
    Niemczech prawa obywateli i organizacji służą do potarcia rządowej dupy?
    *Oskarżenie* (nawet bardzo poważne) tylko w państwie bezprawia ma
    decydującą wagę przed "potwierdzającym" wyrokiem sądu.

    Można odnieść wrażenie że The Associated Press przedstawia Niemcy jako
    państwo "niskich standardów prawnych", ja takie wrażenie odniosłem.

    --
    A. Filip