  • Data: 2012-05-04 16:11:30
    Temat: Niemiec przekreca nas na eBay.de
    Od: "_THX." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Często sie nie zdarza, ale raz na jakiś czas.
    Niemiec przekręcił nas na eBay (w ogóle nie wysłał zamówionego artykułu, niby
    szukał w bałaganie itp. ciągłe zmyłki drygi już miesiąc), kwota niewielka
    parędziesiąt euro (poniżej 100 zł wychodzi), no ale nie będzie Niemiec pluł
    nam w twarz i to przed Euro.
    Niestety nie paypal (nie miał opcji), ale przelew bankowy w euro był, więc
    eBay.de się wypiął (bo jakby paypal to niby gwarantują, a jak nie paypal to
    nie gwarantują).
    Największa ochota mi przychodzi napisać list po polsku do lokalnej dla Niemca
    komendy policji niemieckiej, to porządne społeczeństwo i może nie oleją.
    Miał ktoś podobne przypadki (bo w polską policję z ich minimalną kwotą na
    przestępstwo 300 zł czy jakoś tak to mi się wchodzić nie chce, samo
    zeznawanie by dłużej trwało niż ten towar wart).
    THX