  • 1. Data: 2004-02-12 14:05:19
    Temat: Niemcami rzadza pedaly
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    &#8222;Ich bin ein Schwul und es ist gut so&#8220; (jestem pederasta i tak jest
    dobrze) &#8211;
    takimi slowami przywital sie z wyborcami burmistrz Berlina Klaus Wowereit z SPD
    po jego pierwszej nominacji na to stanowisko.

    W koncu i burmistrz Hamburga Ole von Beust przyznal sie do swojego
    homoseksualnego zboczenia. Z czasem jest on swojemu ojcu wdzieczny, ze on w
    jednym wywiadzie syna zdradzil &#8211; powiedzial ten polityk CDU dla
    &#8222;Bunte&#8220;. A
    jeszcze w grudniu zaprzeczal doniesieniom owczesnego hamburskiego senatora
    spraw wewnetrznych Rolanda Schilla, - zalozyciela partii narodowej &#8222;Schill-
    Partei&#8220;, nazywanego potocznie &#8222;Richter gnadenlos&#8220; (sedzia
    bezlitosny) &#8211; ze mial
    romans seksualny z senatorem sprawiedliwosci Hamburga. Schill zostal nawet
    usuniety ze stanowiska senatorskiego za ujawnienie przynaleznosci plciowej
    obu &#8222;panow&#8220;.
    Jak to tufta zawsze wyjdzie z worka.

    Ot, taki troche smierdzacy temat dla odmiencow.

    boukun

    PS. Jedyny, ktoremu Niemcy zabrali sprzet komputerowy i na ktorego wydano w
    2004 roku wyrok polityczny za pisanie prawdy na polskich grupach dyskusyjnych.
    Sprawe apelacyjna probuje sie przeciagac w nieskonczonosc.

  • 2. Data: 2004-02-12 14:16:37
    Temat: Re: Niemcami rzadza pedaly
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    "Ich bin ein Schwul und es ist gut so" (jestem pederasta i tak jest dobrze) -
[...]

    jednym wywiadzie syna zdradzil - powiedzial ten polityk CDU dla "Bunte". A
    jeszcze w grudniu zaprzeczal doniesieniom owczesnego hamburskiego senatora
    spraw wewnetrznych Rolanda Schilla, - zalozyciela partii narodowej "Schill-
    Partei", nazywanego potocznie "Richter gnadenlos" (sedzia bezlitosny) - ze mial
    romans seksualny z senatorem sprawiedliwosci Hamburga. Schill zostal nawet
    usuniety ze stanowiska senatorskiego za ujawnienie przynaleznosci plciowej
    obu "panow".

  • 3. Data: 2004-02-13 11:56:05
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > W koncu i burmistrz Hamburga Ole von Beust przyznal sie do swojego
    > homoseksualnego zboczenia.

    homoseksualizm, ignorancie, nie jest zboczeniem, nie jest nawet parafilia.
    za to ty jestes homofobem. zapisz sie do bojowek mlodziezy wszechpolskiej,
    ktora na zlecenie lpr zajmuje sie szerzeniem nienawisci i ciemnoty.
    moze tam zrobisz kariere. albo przylacz sie do radia rydzykowego i zacznij
    atakowac takze zydow i innych, ktorzy ich zdaniem sa winni calego zla w polsce.
    tutaj to jest totalny OT, ktory moze zainteresowac kretynow majacych problemy
    ze swoja meskoscia i chcacych sie podbudowac atakujac gejow...

    > Ot, taki troche smierdzacy temat dla odmiencow.

    z takimi pogladami odmiencem jestes ty, kto wie, pewnie i smierdzacym:)

    jezeli chcesz zabierac glos w jakiejs sprawie moze najpierw postaraj sie
    czegos na dany temat dowiedziec zamiast opierac swoje poglady na potocznych
    opiniach i homofobicznych przesadach podszytych strachem przed nieznanym.

  • 4. Data: 2004-02-13 13:39:50
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    problemy
    > ze swoja meskoscia i chcacych sie podbudowac atakujac gejow...

    WOW :-)))
    Tak trzymac :-)

    Pozdrawaim,
    N.

  • 5. Data: 2004-02-13 16:19:39
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > Brawo!
    > Mimo wszystko, uwazam, ze pedalow powinno sie terapeutyzowac.

    masz prawo uwazac, co tylko chcesz i masz takze prawo nie miec racji.
    masz prawo bredzic i masz prawo sie leczyc, poki jeszcze nie jest za pozno.

    > Wolisz tez w kakao niz w cipuszke?

    wulgarny jestes chlopczyku. nie twoja sprawa, co kto woli. moge nawet wolec
    oralnie lub po hiszpansku a moze jeszcze inaczej, ale to wciaz
    nie bedzie twoja sprawa. moj sex zalezy tylko ode mnie i mojego partnera
    a tobie nic do tego. pomimo tego, iz ta grupa ma w nazwie "prawo" ty nie
    masz prawa ingerowac w zycie intymne innych ludzi. pomylily ci sie grupy,
    jesli nie tylko grupy...

  • 6. Data: 2004-02-13 16:28:13
    Od: "boukun" <j...@t...de>

> [...]
    potocznych
    > opiniach i homofobicznych przesadach podszytych strachem przed nieznanym.

    Mimo wszystko, uwazam, ze pedalow powinno sie terapeutyzowac. Wolisz tez w
    kakao niz w cipuszke?

    boukun

  • 7. Data: 2004-02-13 16:30:39
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > masz prawa ingerowac w zycie intymne innych ludzi. pomylily ci sie grupy,

    Och, faktycznie nie mam czasu na glupie dyskusje. Strach przed nieznanym
    odbytem? Czy to ma cos wspolnego z zaburzeniami przysadki mozgowej? Wystarczy
    chciec leczyc sie...
    Pan Bog stworzyl mezczyzne i kobiete po to by mogli sie kochac i plodzic
    potomstwo. Jedna dziura jest od srania, a druga od bzykania.

    boukun jestem, stad ta moja nonszalancja.

  • 8. Data: 2004-02-13 16:43:40
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > masz prawo uwazac, co tylko chcesz i masz takze prawo nie miec racji.
    > masz prawo bredzic i masz prawo sie leczyc, poki jeszcze nie jest za
    pozno.

    Komu odpowiadasz???

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-02-13 17:04:08
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl>

> [...]

    > masz prawo uwazac, co tylko chcesz i masz takze prawo nie miec racji.
    > masz prawo bredzic i masz prawo sie leczyc, poki jeszcze nie jest za

    Gejow tez powinno sie leczyc, udowodnione jest ze homoseksualizm mozna
    skutecznie leczyc i nie jest to wybryk natury a raczej problem natury
    psychicznej

    Czy beda sie leczyc czy nie to ich sprawa

> [...]
    > oralnie lub po hiszpansku a moze jeszcze inaczej, ale to wciaz
    > nie bedzie twoja sprawa. moj sex zalezy tylko ode mnie i mojego partnera

    racja, kazdy robi to co lubi a nam nic do tego.
    Jesli ktos dokonal wyboru i jest gejem to prosze bardzo jego sprawa

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 10. Data: 2004-02-13 17:40:39
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > Wystarczy chciec leczyc sie...

    najpierw trzeba byc chorym. szybciej ty zacznij leczyc swoja chora nienawisc.
    zastanawiajace jest, co ciebie tak interesuje co geje robia ze swoimi tylkami???
    to wolni ludzie i niech oni sie martwia o siebie sami a ty lepiej zajmij sie
    swiom tylkiem bo jest jedyny, o ktorym mozesz decydowac.

    > Pan Bog stworzyl mezczyzne i kobiete po to by mogli sie kochac i plodzic
    > potomstwo.

    nie narzucaj innym swojego swiatopogladu. masz prawo wierzyc w ilu bogow chcesz
    tak jak ja mam prawo wierzyc, ze nie ma jakiegokolwiek i tak samo facet moze
    kochac kobiete a inny faceta. wazne, ze kogos kocha a ty siejesz ciemnogrod.
    i to ty zaczales ten watek a nie ktos inny.