    From: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemcami rzadza pedaly
    Date: Fri, 13 Feb 2004 17:04:08 GMT

    Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4254.00000fc7.402cf91b@newsgate.onet.pl...

    > masz prawo uwazac, co tylko chcesz i masz takze prawo nie miec racji.
    > masz prawo bredzic i masz prawo sie leczyc, poki jeszcze nie jest za
    pozno.

    Gejow tez powinno sie leczyc, udowodnione jest ze homoseksualizm mozna
    skutecznie leczyc i nie jest to wybryk natury a raczej problem natury
    psychicznej

    Czy beda sie leczyc czy nie to ich sprawa

    > wulgarny jestes chlopczyku. nie twoja sprawa, co kto woli. moge nawet
    wolec
    > oralnie lub po hiszpansku a moze jeszcze inaczej, ale to wciaz
    > nie bedzie twoja sprawa. moj sex zalezy tylko ode mnie i mojego partnera
    > a tobie nic do tego.

    racja, kazdy robi to co lubi a nam nic do tego.
    Jesli ktos dokonal wyboru i jest gejem to prosze bardzo jego sprawa

    Pozdrawiam
    Jacek