  • Data: 2004-12-27 23:06:07
    Temat: Nielegalni lokatorzy
    Od: "Tomasz Rusiecki" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Jestem wspolwlascicielem kamienicy (wspolwlasnosc laczna 3 osoby). Po
    powrocie z zagranicy okazalo sie ze jeden ze wspolwlascicieli udostepnil 2
    lokale w kamienicy na dzialalnosc gospodarcza 2 fimrmom. Firmy te nie
    placily podatku od nieruchomosci od 19 miesiecy. Przyszlo do mnie wezwanie
    do zaplaty! Czy jest to mozliwe zeby na podstawie pozwolenia tylko jednego
    ze wspolwlascicieli zarejestrowac tam firme? Czy moge obciazyc te firmy
    zaleglym czynszem wraz z odsetkami? Czy jezeli nie ureguluja platnosci moge
    wymienic zamki i nie wpuscic ich wiecej do lokali?

    Pozdr
    TR