  • From: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nielegalna DG. Co zrobic?
    Date: Wed, 18 Jan 2006 18:50:24 +0100

    Wlasnie kupilem przez Allegro materialy eksploatacyjne do drukarki.
    Okazalo sie, ze sprzedajacy majacy wiele punktow za komentarze nie
    moze wystawic zadnego rachunku bo nie prowadzi DG. Wkurzylo mnie to,
    bo po pierwsze zawsze to koszt a teraz go nie odpisze, po drugie
    wkurza mnie podejscie takich co sie 'przeslizguja' przez zycie. Sam
    nie wiem co zrobic... pozbyc sie skrupolow i podpierdzielic goscia do
    skarbowki? Czy mnie tez beda ciagac? A moze zrobic to anonimowo?
    Ech... sam nie wiem... Co byscie zrobili? Kolejna kwestia to, czy w
    takim wypadku jesli kupowalem towar na firme ale uzywalem konta
    prywatnego a na dodatek kupilem od osoby nie prowadzacej DG moge
    odstapic od umowy w terminie 10 dni? Prosze pomozcie!

    Pozdrawiam. Tomek.