  • 41. Data: 2006-04-23 18:31:37
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e2ggo5$cqa$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mna kobieta manipuluje i mi to nie przeszkadza, bo gdyby nie manipulowala
    > i nie mobilizowala do pewnych dzialan, stalbym sie jak Ci panowie co
    > codziennie okupuja budke z piwem.

    Wolisz takie uzaleznienie to Twoja sprawa. Ja tam wybieramWolnosc od
    uzaleznien.:)

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

  • 42. Data: 2006-04-23 18:37:31
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no dobra tato, a kwestie adopcyjne?

    Masz na mysli co z dziecmi adoptowanymi?

  • 43. Data: 2006-04-23 18:46:51
    Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>

    > Konflikt jest miedzy rodzicami ale to MATKA wciagnela w te gre dzieci. I
    > ona ponosi za to odpowiedzialnosc.

    Jeżeli ojciec wszedł w tę grę, ponosi odpowiedzialność NA RÓWNI.

    Nawiasem mówiąc, skonfrontowałam właśnie moje poglądy z rzeczywistością.
    Jeśli ojciec mojego syna postulowałby inicjowanie go seksualne, to z
    pewnością zadbałabym o to, by ich kontakt był rzadki i kontrolowany. I to
    jedyny taki przypadek.

    Margola

  • 44. Data: 2006-04-23 18:56:48
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    > Wolisz takie uzaleznienie to Twoja sprawa. Ja tam wybieramWolnosc od
    > uzaleznien.:)

    Problem polega na tym, ze zycie uzaleznia, np.: przestan oddychac, bo
    oddychasz caly czas i to jest uzaleznienie, lub nie jedz, bo jak jesz to tez
    jest uzaleznienie. A sprawa druga ze czlowiek nigdy nie bedzie w pelni wolny
    a jedynie moze miec namiastke wolnosci, bo sa czynniki ktorych obejsc nie
    mozna a czynnikami tym sa prawa przyrody np.: Chce latac machac rekami i
    latac, ale tak sie nie da i juz powstaje ograniczenie, a ogranicza mnie sama
    sila ciezkosci.
    A co do kobiet to z twoich wywodow wynika, ze masz uraz psychiczny po tym
    jak zona zrobila Cie w jajo i od tego momentu kazda kobieta to Twoj wrog,
    ale nie kazda kobieta jest taka jak twoja zona.
    twierdzisz ze czlowiek jest uzalezniony od kobiety, bo go urodzila, ale
    jak facet by urodzil to rodzaj ludzki bybly uzalezniony od faceta, a jakby
    wymyslili robota ktory tworzy ludzi to ludzie od niego byliby zalezni.
    taksamo ty jestes uzalezniony np od tego ze jestes Polakiem, bo jestes na
    lasce i nielasce tego kraju, idac do sklepu placisz pieniedzmi i co jestes
    od nich uzalezniony, po co chodzisz do pracy zeby zarabiac pieniadze, czy to
    nie jest uzaleznienie? Ludzie sa uzaleznieni od wielu rzeczy i dzieki temu
    funkcjonuja.

    POzdro!

  • 45. Data: 2006-04-23 18:56:49
    Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM>

    LeoTar , <e2gdes$1hi$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Pokaz mi rodzine, w ktorej nie toczylaby sie walka o dominacje. To sie
    > tylko wydaje, ze wszystko jest w przadku. Im bardziej nieswiadomy
    > mezczyzna tym bardziej rodzina wyglada na "szczesliwa" a w rzeczywistosci
    > jest tylko sprawniej manipulowana przez kobiete. A "zaplanowane" ciaze
    > sluza przede wszystkim potrzebom emocjonalnym kobiet a nie stworzonych
    > dzieci. Chyba nie masz zadnego doswiadczenia z rodzinami twierdzac, ze sa
    > jakowes szczesliwe. To jest zludzenie stwarzane przez kobiety, ktore
    > czerpia satysfakcje ze sprawowania kontroli nad emocjami rodzin.

    Ja tu węsze jakiś układ! ;-)

    --
    Marek Browarek

  • 46. Data: 2006-04-23 19:32:34
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

> [...]
    > obejsc nie mozna a czynnikami tym sa prawa przyrody np.: Chce latac machac
    > rekami i latac, ale tak sie nie da i juz powstaje ograniczenie, a

    Prawa przyrody nie sa niezmienne lecz sa pochodna stanu swiadomosci
    czlowieka. I zmieniaja sie wraz ze zmianami naszej swiadomosci zbiorowej.

    > A co do kobiet to z twoich wywodow wynika, ze masz uraz psychiczny po tym
    > jak zona zrobila Cie w jajo i od tego momentu kazda kobieta to Twoj wrog,
    > ale nie kazda kobieta jest taka jak twoja zona.

    Zle mnie rozumiesz. Ja nie uwazam kobiet za swoich wrogow, a mojej eks-
    jestem nawet bardzo wdzieczny. Ja tylko mowie jak i dlaczego tak wlasnie
    funkcjonuja. I zmierzam do zmiany sposobu ich funkcjonowani, do wyzwolenia
    ich z ponizajacej prostytucji malzenskiej.

    > twierdzisz ze czlowiek jest uzalezniony od kobiety, bo go urodzila, ale
    > jak facet by urodzil to rodzaj ludzki bybly uzalezniony od faceta,

    To ze kobieta mnie urodzila nie znaczy wcale, ze ma jakiekolwiek wyjatkowe
    prawa w stosunku do mnie. Jestem wolnym osobnikiem i nikt nie ma prawa
    ograniczac mojej wolnosci. A jezeli to robi to jest to patologia. To samo
    dotyczyloby mezczyzny gdyby to on mnie urodzil.:)

> [...]
    > co jestes od nich uzalezniony, po co chodzisz do pracy zeby zarabiac
    > pieniadze, czy to nie jest uzaleznienie?

    Jestem z urodzenia przede wszystkim czlowiekiem. I z urodzenia jestem wolny.
    Jezewli ktos stara sie ograniczyc moja wolnosc to dopuszcza sie
    przestepstwa. I to on jest przestepca a nie ja.I nie jestem na niczyjej
    lasce albo nielasce gdyz pracuje dla tego kraju, w ktorym przyszlo mi zyc. I
    nikt nie robi mi laski, ze za prace otrzymuje pieniadze, gdyz taka jest
    organizacja tego spoleczenstwa. Jezeli ktos traktuje to jako powod do
    uzaleznienia mnie od siebie to popelnia przestepstwo.

    > Ludzie sa uzaleznieni od wielu rzeczy i dzieki temu funkcjonuja.

    Czas najwyzszy aby skonczyc z uzaleznieniami, ktore ewoluuja z jednej
    patologicxznej formy w inna.

  • 47. Data: 2006-04-23 20:00:09
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    acana
    > bez najmniejszego echa. A tak, widac, ze cos jest na rzeczy co dotyczy

    Leosiu, Pustułeczko, bo Ci kukułka wydziobie to ostatnie jaje... ja na
    miejscu Twojej żony też bym odszedł, z takim mózgiem to trzeba się
    urodzić, żeby pleść takie androny... widzisz, nie przelatuje to przeze
    mnie bez echa, albowiem układ treści (nie treść sama, bo jest mi
    obojętne, czy będziesz namawiał do inicjacji, jedzenia gówna czy wiary w
    Jezusa) jest tak opłakany i argumentacja tak debilna, że aż dziwię się,
    że to mógł homo sapies napisać bez drżenia ręki... chociaż z drugiej
    strony może to i dobrze, że akurat Ty głosisz te hasła, przynajmniej
    nikt ich nie weźmie poważnie ;o)

    Miłych snów, Głupolu najmilszy

    Paweł

  • 48. Data: 2006-04-23 20:15:57
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    > Prawa przyrody nie sa niezmienne lecz sa pochodna stanu swiadomosci
    > czlowieka. I zmieniaja sie wraz ze zmianami naszej swiadomosci zbiorowej.

    Z tego rozumuje, ze jakby czlowiekowi i spoleczenstwu przeprogramowac mozgi
    i wmowic im ze umieja latac machajac rekami to by polecieli?

> [...]
    > funkcjonuja. I zmierzam do zmiany sposobu ich funkcjonowani, do wyzwolenia
    > ich z ponizajacej prostytucji malzenskiej.

    Ale pomysl, ze tak dzieje sie w rodzinach patologicznych, w normalnych
    rodzinach zaden z partnerow nie jest do niczego zmuszany.

> [...]
    > ograniczac mojej wolnosci. A jezeli to robi to jest to patologia. To samo
    > dotyczyloby mezczyzny gdyby to on mnie urodzil.:)

    Racja!

> [...]
    > organizacja tego spoleczenstwa. Jezeli ktos traktuje to jako powod do
    > uzaleznienia mnie od siebie to popelnia przestepstwo.

    A czy urzad skarbowy popelnia przestepstwo kazac placic Ci podatki?
    A jezeli wyjdzie prawo ze dzieci do lat 3 musza siedziec zamkniete w komorce
    to tez bedziesz zamykal zeby byc w zgodzie z prawem? Wetdy jak nei zamkniesz
    to ty bedziesz przestepca.
    Daze do tego ze nie wszystkie prawa sa madrze wymyslone.

    > Czas najwyzszy aby skonczyc z uzaleznieniami, ktore ewoluuja z jednej
    > patologicxznej formy w inna.

    Z uzaleznieniem nie mozna skonczyc, to tak jakys lwom na sawannie zakazal
    polowania bo to jest brutalne, po czasie jakby Cie posluchaly zginelyby z
    glodu, bo tak ich natura stworzyla. tak samo z czlowiekiem to jest naturalne
    ze czlowiek jest uzalezniony od innych, czowiek jest zwierzeciem statnym a w
    satadzie odowizuja pewne prawa, a prawo ogranicza!!!

    Pozdro!

  • 49. Data: 2006-04-23 21:12:59
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    dlaczego dajecie sie mu trollowac :)

    olejcie... sam uschnie...

  • 50. Data: 2006-04-23 21:16:13
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomosci <news:1145826779.412942.216820@u72g2000cwu.googlegro
    ups.com>
    woocashewski <w...@g...com> pisze:

    > dlaczego dajecie sie mu trollowac :)
    > olejcie... sam uschnie...

    Tym bardziej, ze rzeki postów na dokladnie te same tematy plynely przez
    usenet circa 7-8 lat temu.
    Proponuje przejrzec archiwa newsów, zanim ktos zdecyduje sie na "dyskusje" z
    tym czlowiekiem.
    Dla ulatwienia - nick ma identyczny od lat.

    --
    Nixe