  • 31. Data: 2006-04-23 16:53:04
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM>

    LeoTar , <e2g7t0$69i$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    O rozmowie rodziców z dzieckiem na temat sexu:
    > Gadanie to oszukiwanie dziecka. Slowa w przeciwienstwie do czynow
    > (doswiadczen) nie sa tak jednoznaczne. Slowami mozna manipulowac i
    > oszukiwac dziecko; czynami oszukac sie nie da. Dlatego jestem przeciwko
    > omawianiu a jestem za pokazywaniem i okazywaniem.

    O inicjacji seksualnej dziecka z rodzicem:
    > Wedlug mnie, jezeli akt inicjacji jest aktem swiadomym to wykluczone
    > zostaja z niego wszelkie erotyczne zabarwienia

    Twierdzisz, że rozmowa jest oszukiwaniem dziecka, ale inicjacja seksualna
    bez erotycznych zabarwień, od początków ludzkości towarzyszących temu
    procesowi, jest aktem szczerości rodzica względem dziecka, procesem
    nowoczesnego uświadamiania?

    --
    Marek Browarek

  • 32. Data: 2006-04-23 17:27:30
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

    > [...]

    > [...]

    > Dlaczego w takim razie istnieją jednak również zaplanowane i chciane
    > ciąże, udane, szczęśliwe małżeństwa i rodziny?

    Pokaz mi rodzine, w ktorej nie toczylaby sie walka o dominacje. To sie tylko
    wydaje, ze wszystko jest w przadku. Im bardziej nieswiadomy mezczyzna tym
    bardziej rodzina wyglada na "szczesliwa" a w rzeczywistosci jest tylko
    sprawniej manipulowana przez kobiete. A "zaplanowane" ciaze sluza przede
    wszystkim potrzebom emocjonalnym kobiet a nie stworzonych dzieci. Chyba nie
    masz zadnego doswiadczenia z rodzinami twierdzac, ze sa jakowes szczesliwe.
    To jest zludzenie stwarzane przez kobiety, ktore czerpia satysfakcje ze
    sprawowania kontroli nad emocjami rodzin.

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

  • 33. Data: 2006-04-23 17:34:40
    Od: "niezbecki" <s...@l...po>

    LeoTar<l...@w...pl>

    [...]
> [...]
    > z rodzinami twierdzac, ze sa jakowes szczesliwe. To jest zludzenie
    > stwarzane przez kobiety, ktore czerpia satysfakcje ze sprawowania

    Rozumiem, rodziny są z założenia nieszczęśliwe, jeżeli nie przeszły Twojej
    kuracji. A ponieważ żadna nie przeszła, zatem wszystkie są nieszczęśliwe.
    Wszystkie kobiety manipulują w opisany przez Ciebie sposób. A jeśli wydaje
    się, że nie manipulują, to tylko dlatego, że sprawniej manipulują.

    Czy w ten sposób otrzymujemy zamknięty, niefalsyfikowalny system wierzeń? :)

    Paff

  • 34. Data: 2006-04-23 17:42:35
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > bez erotycznych zabarwień, od początków ludzkości towarzyszących temu
    > procesowi, jest aktem szczerości rodzica względem dziecka, procesem

    Niestety ale jemu zalezy tylko na tym, zeby zanurzyc narzac plciowy w
    dziecku. A najgorsze jest to, ze po lekturze wyplodow takiego... no kurza
    melodia chce byc polityczny, ale nie potrafie.... ZWYRODNIALCA, przecietny
    czlowiek moze zaczac obawiac sie bliskosci ze swoimi dziecmi - takiej
    normalnej, ludzkiej bliskosci. Ktos, dla kogo seksualnosc jest istota
    problematyki wychowawczej dziecka, jest po prostu POPAPRANY. LeoTar wytknal
    mi sporo rzeczy, nie zgadzam sie z jego ocena moich argumentow, wytknal mi
    rzekome bledy - a sam nie widzi jednego: dzieci nie wolno uczyc zachowan
    seksualnych przed dojrzewaniem, a tym bardziej zainteresowywac ich tym
    tematem i czynnoscia jego zglebiania. Pozniej rosna kaleki, ktore albo maja
    problemy z okresleniem, albo wychodza na ulice i wrzeszcza ze sa gejami,
    albo ze sa dumne ze swojej waginy. Seksualnosc jest do cholery tematem
    prywatnym, intymnym. Wywlekanie tego na wierzch w postaci jawnej jest
    kalaniem piekna, a rozwalanie odkrywania tego piekna poprzez wlasna intruzje
    w dojrzewanie dziecka jest po prostu ordynarnym pedofilskim zboczeniem.

    Ja przynajmniej swoje dzieci mam zamiar uswiadomic co do piekna milosci
    dwojga ludzi i realizacji tego piekna poprzez seks - ale dopiero, jak
    bedziemy w stanie o tym rozmawiac ze zrozumieniem.

    Swoja droga, wracajac do tematyki grupy, propagowanie tresci pedofilskich
    powinno byc w taki sam sposob karalne, jak propagowanie tresci
    faszystowskich... Nie wiem, co jest bardziej szkodliwe.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 35. Data: 2006-04-23 17:47:23
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Brakuje Panu - jak widze - slow na "dookreslenie" mnie. He, he...

    Słów? Na dookreślenie? Ciesz się Pan, że nie mam Waści w zasięgu ręki bo
    najpierw wybiłbym zęby, potem zastrzelił jak grzechotnika... nie ze
    złości, nie, aż tak Pańskie poglądy kontrowersyjne nie są... raczej dla
    zabawy w strzelanie do wyrzutków ;o)

    Pzdr
    Paweł

  • 36. Data: 2006-04-23 17:59:25
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

> [...]

    > się, że nie manipulują, to tylko dlatego, że sprawniej manipulują.
    >
    > Czy w ten sposób otrzymujemy zamknięty, niefalsyfikowalny system wierzeń?

    Jezeli nie widzisz kobiecej manipulacji to... Twoja sprawa. Zyj tak dalej.:)

  • 37. Data: 2006-04-23 18:05:12
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > najpierw wybiłbym zęby, potem zastrzelił jak grzechotnika... nie ze
    > złości, nie, aż tak Pańskie poglądy kontrowersyjne nie są... raczej dla

    Odnosze wrazenie, ze gdybys Pan nie cierpial z powodu nalezytego wychowania
    seksualnego to moje wypociny nie wzbudzalyby w wasci takiej slepej
    nienawisci. Gdyby to nie byl panski problem to przelecialoby to przez acana
    bez najmniejszego echa. A tak, widac, ze cos jest na rzeczy co dotyczy
    uzaleznienia od kobiety/matki.

  • 38. Data: 2006-04-23 18:09:10
    Od: gazebo <g...@w...pl>

    LeoTar wrote:

    > Jezeli nie widzisz kobiecej manipulacji to... Twoja sprawa. Zyj tak dalej.:)

    jako spisek dziejowy :)) dawaj
    --
    careful with that axe Eugene!

  • 39. Data: 2006-04-23 18:11:10
    Od: gazebo <g...@w...pl>

    LeoTar wrote:

> [...]
    > bez najmniejszego echa. A tak, widac, ze cos jest na rzeczy co dotyczy

    no dobra tato, a kwestie adopcyjne?
    --
    careful with that axe Eugene!

  • 40. Data: 2006-04-23 18:23:49
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    > Jezeli nie widzisz kobiecej manipulacji to... Twoja sprawa. Zyj tak
    > dalej.:)

    Mna kobieta manipuluje i mi to nie przeszkadza, bo gdyby nie manipulowala i
    nie mobilizowala do pewnych dzialan, stalbym sie jak Ci panowie co
    codziennie okupuja budke z piwem.

    Pozdro!

    --
    <<>> Gozdek <<>>
    S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB