  • 51. Data: 2006-04-24 04:25:11
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:e2gqqu$qlj$1@news.mm.pl...

    > Tym bardziej, ze rzeki postów na dokladnie te same tematy plynely
    przez
    > usenet circa 7-8 lat temu.
    > Proponuje przejrzec archiwa newsów, zanim ktos zdecyduje sie na
    "dyskusje" z
    > tym czlowiekiem.
    > Dla ulatwienia - nick ma identyczny od lat.

    Właśnie sobie poczytałem przed północą... jednak dobrze odczytałem.
    Mania prześladowcza z urazem w dzieciństwie, cyklofreniczna w formie...
    eh... nudne i pospolite :o(

    Pzdr
    Paweł

  • 52. Data: 2006-04-24 07:38:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

    > Jeśli już, to "Jest Pan..."

    Taki "Pan" to mnie kiedyś na wakacjach na wsi w nogę ugryzł;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 53. Data: 2006-04-24 07:57:52
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale pomysl, ze tak dzieje sie w rodzinach patologicznych, w normalnych
    > rodzinach zaden z partnerow nie jest do niczego zmuszany.

    Kobiety podswiadomie, z powodu braku poczucia wlasnej wartosci, zaczynaja
    traktowac seks jako "srodek platniczy" za opieke mezczyzny. I tp juz jest
    zalazek "prostytucji malzenskiej". I nie jest to zjawisko wystepujace
    wyjatkowo lecz powszechnie. Ujawnione wyjatki tylko potwierdzaja regule.

    (...)

    > A czy urzad skarbowy popelnia przestepstwo kazac placic Ci podatki?

    W obowiazujacym systemie ktos musi finansowac darmozjadow politykow.:)

    > A jezeli wyjdzie prawo ze dzieci do lat 3 musza siedziec zamkniete w
    > komorce to tez bedziesz zamykal zeby byc w zgodzie z prawem? Wetdy jak nie
    > zamkniesz to ty bedziesz przestepca.
    > Daze do tego ze nie wszystkie prawa sa madrze wymyslone.

    W pelni popieram Twoje stanowisko.:)

    > Z uzaleznieniem nie mozna skonczyc, to tak jakys lwom na sawannie zakazal
    > polowania bo to jest brutalne, po czasie jakby Cie posluchaly zginelyby z
    > glodu, bo tak ich natura stworzyla. tak samo z czlowiekiem to jest
    > naturalne ze czlowiek jest uzalezniony od innych, czowiek jest zwierzeciem
    > statnym a w satadzie odowizuja pewne prawa, a prawo ogranicza!!!

    Ty optujesz za niewolnictwem. I rzeczywiscie zyjemy w systemie niewolniczym
    choc go dumnie zwa demokracja.

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

  • 54. Data: 2006-04-24 09:46:02
    Od: gazebo <g...@w...pl>

    LeoTar wrote:

    > Masz na mysli co z dziecmi adoptowanymi?

    tak
    --
    careful with that axe Eugene!

  • 55. Data: 2006-04-24 10:43:47
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "LeoTar" <l...@w...pl> wrote in message

    Znowu argument na rzecz tego ze nic sie nie zmieniles.
    Znowu czycha na Ciebie jakis spisek, masz wrogow w Twojej walce o lepszy
    swiat.

    Zeby tym wrogom troche ulatwic podajesz numer telefonu, zebys za pare dni
    mogl pochwalic sie .... eeeee przepraszam.... chcialem powiedziec ....
    poskarzyc sie pogróżkami na telefon.
    Zabawa trwa :)

    Pozdrawiam,
    Duch

  • 56. Data: 2006-04-24 16:16:35
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Właśnie sobie poczytałem przed północą... jednak dobrze odczytałem.
    > Mania prześladowcza z urazem w dzieciństwie, cyklofreniczna w formie...

    A rzuć czymś niepospolitym, cooooo... :-)

  • 57. Data: 2006-04-24 17:30:26
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tak

    Jezeli adopcyjni rodzice nie potrafia traktowac dziecka jak swgo wlasnego to
    do diabla z takimi rodzicami. Musza byc w stosunku do dziecka tak jak
    biologiczni. Niewazne kto splodzil i urodzil, wazne kto wychowal.

  • 58. Data: 2006-04-24 17:32:03
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Znowu argument na rzecz tego ze nic sie nie zmieniles.
    > Znowu czycha na Ciebie jakis spisek, masz wrogow w Twojej walce o lepszy
    > swiat.

    Nie ma wrogow. Sa tylko nieswiadomi ludzie ze sfory...

    > Zeby tym wrogom troche ulatwic podajesz numer telefonu, zebys za pare dni
    > mogl pochwalic sie .... eeeee przepraszam.... chcialem powiedziec ....
    > poskarzyc sie pogróżkami na telefon.
    > Zabawa trwa :)

    Moze zadzwonisz, co?:)

  • 59. Data: 2006-04-24 17:44:10
    Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

    > A rzuć czymś niepospolitym, cooooo... :-)

    Nie wiem czy w temacie spania z własnymi dziećmi jestem w stanie jeszcze
    coś nowego wymyśle... tylu już tego broni...

    Pzdr
    Paweł

  • 60. Data: 2006-04-26 09:30:47
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A czy ten swiat zorganizowany wedlug normnieswiadomego czlowieka, swiat
    > pelen przemocy i patologii uwazasz za normalny?

    Seks z wlasnym dzieckiem tez jest patologia. Jak jestes chory to
    przynajmniej nie przekonuj innych ze sa chorzy. To wariat mowi: "jestem
    zdrowy, to wy jestescie chorzy!".. Jestes czlowiekiem nowych czasow, ktory
    nie ma zadnego celu, zadnych norm i do wszystkiego sobie dorobi ideologie,
    zeby tylko znalezc usprawiedliwienie dla swoich odchylen.

    Ann