  • 161. Data: 2018-07-26 20:04:05
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5b5a0071$0$678$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26-07-18 o 03:43, Marcin Debowski pisze:

    >Moje zdanie jest zbliżone i dlatego doszedłem do wniosku już dawno,
    >że
    >nie ma większego znaczenia, kto tam będzie miał większość. By miało,
    >poseł musiał by się liczyć z wyborcami. A do tego trzeba by było po
    >prostu zmienić. Obecnie głosuję na Malinowskiego, a głos dostaje
    >Kowalki
    >i jeszcze się chwali, że dostał kilka tysięcy głosów.

    Ale jednak trzeba sie liczyc z wyborcami.
    Poprzednicy sie nie liczyli, i juz ich nie ma. No - polowy nie ma.
    Obecni ... a niby czemu zgodzili sie na obciecie pensji ? :-)

    >Potem na
    >wierzchołku stawia się polityka, a pod nim podpina nauczycieli,
    >sportowców, piosenkarzy i każdy z nich coś tam wyłuska.

    Albo na wierzcholku staje piosenkarz, a podpinaja sie politycy :-)

    Ale przynajmniej wiesz z grubsza, czego sie mozesz po partii
    spodziewac.
    Czy zamierzasz kontrolowac "swojego" posla, jak on tam glosowal.

    Ale wiadomo jak - tak, jak mu partie kaza, bo zawsze jakies partie
    beda :-)

    J.

  • 162. Data: 2018-07-26 20:05:17
    Od: Kviat

    > Nie, po prostu spoglądam na to zdroworozsądkowo. No odpwoiedx, co byś
    > napisał, jakby przechodnie zamiast wezwać pogotowie, to Ci takiego
    > zasłabniętego wrzucili do ogródka i jeszcze obsmarowali w gazecie, żeś
    > nie chciał wyjść przed dom i go wachlować. Tylko spróbuj tak bez
    > napinania pomyśleć.

    Ale to był basen... Gdyby to był ogródek, to dyskusja dotyczyłaby ogródka.
    Spróbuj tak bez napinania pomyśleć.

    > To grupa o prawie,więc poruszajmy się na płaszczyźnie prawa.

    Więc na grupie o prawie można olać logikę i zdrowy rozsądek, a basen
    zamienić na co by było gdyby to był ogródek.
    Polecam:
    "Logika z ogólną ogólna metodologią nauk"
    J.Przybyłowski
    Jedna z lektur na I roku prawa. Przynajmniej za moich czasów.
    Kurzy się u mnie na półce, chcesz?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 163. Data: 2018-07-26 20:54:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-07-18 o 20:04, J.F. pisze:

    > Ale wiadomo jak - tak, jak mu partie kaza, bo zawsze jakies partie beda :-)

    Istnienie partii jest dobre. Tylko moim zdaniem skoro posłowie mają nas
    reprezentować, to powinno być tak, że jest jedna lista na całą Polskę.
    Głosujemy na jedna listę i posłami zostaje 365,którzy mają najwięcej
    głosów.

    Dołożył bym do tego, ze jak powiedzmy pod projektem ustawy podpisze się
    więcej obywateli, niż w bieżącej zagłosowało na 183 połów,którzy dostali
    najmniej głosów, to mamy referendum. Na podobnej zasadzie można by
    odwoływać posła, senatora, czy prezydenta.

    Oczywiście możemy podyskutować, czy przykłądowo nie powinno być to
    równoważność 2/3 czy 3/4. Ale w każdym razie musi realny bat wisieć nad
    tymi politykami, bo inaczej, to mamy, to co mamy.

  • 164. Data: 2018-07-26 20:55:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ktoś po prostu nie przemyślał tego do końca i tyle. Oznakowanie AED
    > powinno się wiązać z obowiązkiem wydania urządzenia, istnieniem
    > stosownej procedury itd. NA chwilę obecną te AED, to moim zdaniem
    > podobne rozwiązanie, jak obowiązek posiadania gaśnicy w samochodzie.
    > Tak naprawdę jedynym ich sukcesem było napędzenie pieniędzy
    > producentom. I teraz tę niedoróbkę przepisów o AED próbujemy na
    > ratownika przerzucić, jakby on odpwoiadał za ten bajzel.

    Ile kosztuje to AED ze jest za drogie zeby tego uzywac?
    Wprowadzono 500+ zeby wiecej obyweateli nam "powstawało".
    Jeden obywatel wiecej w stosunku do tego co było wczesniej kosztuje
    pewnie pare milionów złotych...

    P.S. Rozumeim, ze jak komus sie auto pali to odwracasz wzrok bo niedaj bo
    ze jeszcze by chciał od ciebie gasnice bo wiadomo ze jedna nic nie
    ugasisz... Dobrze zrozumiałem?

    Ja to jednak jestem debil, ostatnio koło gosciowi zmieniłem bo miał taki
    klucz ze za chiny by nie odkrecił, innego poratowałem prądem z auta
    (ryzykujac jakies przepiecie etc) i to wszystko na własnym kluczu i na
    własnych kablach... Debil po prostu!
    Ale z drugiej strony jak mi kiedys zabrakło paliwa w polu to babeczka
    ktora sie zatrzymała zawiozła mnie 10km na stacje, poczekała na mnie,
    odwiozła mnei z powrotem i nawet 20zł na czekolade dla dzieciaków nie
    chciała wziąc... A gosc na stacji dał mi baniaczek od płynu ...Słowem -
    sa tez ludzie ktorzy sie pierdołami nie przejmuja. A ze coraz mniej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 166. Data: 2018-07-26 20:55:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pogląd można wyrażać w inny, niż utarczki z Policją sposób. A nawet
    > zdecydowanie należy. Rozumiem, że komuś się to, co robi PIS nie
    > podoba. To nie prościej pocztówkę im wysłać? Też niewiele pomoże,
    > ale będzie spokojnie.

    Problem polega na tym, ze to nie ty bedziesz wybierał sposób protestu.
    Chca isc pod sejm i krzyczec - co tobie do tego zeby to oceniac?
    Jakim prawem?

    Wybacz ale ja naprawde nie moge wytrzymac tego braku logiki - pol biedy
    jak jakis poseł tak gada, bo to przeciez wiadomo ze jak otwiera usta to
    najczesciej mija sie z prawda. Ale ty?

    Czy ty naprawde chcesz nam wmowic, ze akurat tutaj była potrzebna
    interwencja siłowa? Ze działo sie coś tak niebezpiecznego, ze trzeba
    było... Ech, smutno sie po prostu robi... Mowiłem ze nie moge cie czytac
    bo sie denerwuje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 165. Data: 2018-07-26 20:55:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > głosów. Potem na wierzchołku stawia się polityka, a pod nim podpina
    > nauczycieli, sportowców, piosenkarzy i każdy z nich coś tam wyłuska.

    Teraz bedzie lepiej - minimum 15% głosów w ogole nie bedzie sie liczyc :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 167. Data: 2018-07-26 20:55:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No a jakby Tobie ktoś o ogródka podrzucił zasłabniętego i domagał się,
    > byś go ratować, bo Twój ogródek?

    Jak byłbym w takiej sytuacji to chuj by mnie obchodziło czyj ogródek i
    czy sobie koszule pobrudze etc - zrobiłbym wszystko zeby człowieka
    uratowac! Cała reszta to jakies bzdury zupełnie bez znaczenia!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 168. Data: 2018-07-26 21:54:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 26-07-18 o 20:04, J.F. pisze:

> [...]
    >Polskę.
    >Głosujemy na jedna listę i posłami zostaje 365,którzy mają najwięcej

    To by za duzo warszawiakow wygralo :-)

    Nie mowie, ze posel ma dbac o obywatela i np zalatwic mu mieszkanie
    komunalne,
    ale pewna regionalizacja sie przyda.
    Ale "lista krajowa" ... moze tez by sie przydala.

> [...]

    >nad
    >tymi politykami, bo inaczej, to mamy, to co mamy.

    A nie referendum w sprawie odwolania ?

    Bo nie calkiem rozumiem Twojego pomyslu, ale cos mi sie wydaje, ze
    moze byc naduzyty.

    J.

    P.S. o co chodzi z tymi warszawiakami ?
    https://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/nowoczesne-zyci
    e/afera-w-sopockiej-aptece-nie-chcemy-wiedzieć-że-je
    steś-z-warszawy/ar-BBL4HZo

    A moze to po prostu Sopo(t)czanie przesadzaja z cenami ?

  • 169. Data: 2018-07-26 22:31:07
    Od: Kviat

    > Ależ ja ze zrozumieniem staram się to co piszesz czytać. Tylko sie z tym
    > nie zgadzam i tyle.

    Czyli rozumiesz, że Ziemia nie jest płaska, ale się z tym nie zgadzasz.
    Fajnie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 170. Data: 2018-07-26 23:20:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Więc na grupie o prawie można olać logikę i zdrowy rozsądek, a basen
    > zamienić na co by było gdyby to był ogródek.

    Mogę, bo moim celem jest uzmysłowienia Ci mechanizmu, a nie rozważanie,
    czym się basen od ogródka różni. Podstaw sobie w miejsce ogródka jako
    zmienną podwórko, garaż, czy każe inne miejsce. Zastanów, czy jako
    dysponent tego miejsca byłbyś szczęśliwy podrzuceniem Ci rannego /
    chorego i domaganiem się, byś go ratował.