  • 11. Data: 2012-06-11 22:40:16
    Temat: Re: Nie wysłane zwolnienie do ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Jun 2012, Budzik wrote:

    > - przeważnie nie dostaniesz rad, ktore pomogą ci wyjśc z problemu

    Działa dosc prosty mechanizm.
    Ładnych parę lat temu był nagłosniony przypadek, kiedy ukarano
    naczelniczkę US za udzielanie, powiedzmy w uproszczeniu, "osobom
    podejrzanym o usiłowanie prowadzenia czynnosci niekorzystnych
    dla skarbu państwa", rad zaliczanych do "obejscia podatków".

    No to pytam się po dobroci - czym to się różni od wskazania podatnikowi
    lub (w przypadku ZUS) ubezpieczonemu, drogi postępowania, która
    poskutkuje możliwoscia niższych (legalnych, zgodnych z prawem) wpłat?
    Owszem, pewnie będzie różnic się skala.
    Być może "brakiem uprzedniego zamiaru" po stronie podatnika lub
    ubezpieczonego, ale tego już nie sposób wykazać, więc dla urzędnika
    bez istotnej różnicy.

    > (zwłaszcza jezeli trzeba wyjść na około)

    Ototo.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2012-06-11 23:48:32
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    > Oczywiscie :)
    > Ale rzeczony nie spytał przed złożeniem deklaracji.
    > No i dostał mandat.

    Też przerabiałem i też w kontekście PCC. Mandatu nie dostałem bo po tygodniu
    spóźnienia z deklaracją najpierw poszedł Czynny Żal, potem formularz i
    podatek. Z ciekawości - ile ten mandat wyniósł?

  • 13. Data: 2012-06-11 23:58:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Być może "brakiem uprzedniego zamiaru" po stronie podatnika lub
    > ubezpieczonego, ale tego już nie sposób wykazać, więc dla urzędnika

    reasumujac - usenet powoli umiera, ale na szczęście NIE TA GRUPA!!!!
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 14. Data: 2012-06-12 01:24:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Jun 2012, CPL wrote:

    > Z ciekawości - ile ten mandat wyniósł?

    Za póżno pytanie padło :), jak nie zapomnę to spytam, ale AFAIR nie
    był jakis straszny, na pewno dużo niższy niż to PCC - cos w stylu
    50 lub 100zł.
    Faktu to nie zmienia, jakby napisał na grupę byłby do przodu ;)

    pzdr, Gotfryd