    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie wiem komu zaplacic mandat ?!?!? :)))
    Date: Mon, 26 Apr 2004 10:22:19 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@81.210.118.250

    We wrzesniu wjechalem na fotoradar, umieszczony wg. mnie nieuczciwie przy
    samej tablicy koniec obszaru zabudowanego (gdy ludzie widza ze juz pusto i
    przyspieszaja, ale mniejsza z tym).. przekroczylem o 17km/h, mieszkam w
    innym miejscu niz miejsce popelnienia wykroczenia wiec zawiadomienie o
    koniecznosci zgloszenia sie na policje po mandat przyszlo do mnie oczywiscie
    po miesiacu (mozliwe ze rowniez przy wymiane skrzynek przez poczte, nie
    wiem).. Pan na policji powiedzial mi ze to sie zdaza bardzo czesto, ale mam
    spisac oswiadczenie ze przyznaje sie do winy itp a sprawa w sadzie grodzkim
    to bedzie tylko formalnosci, bo mojej winy w tym nie ma i nie ma sie czym
    martwic .. W miedzyczasie sie przeprowadzilem, przemeldowalem, wczesniej
    podoalem im juz nowy adres jako adres do korespondencji. Mniej wiecej po pol
    roku od daty wykroczenia odbyla sie rozprawa w sadzie grodzkim, nie bylem na
    niej wzywany obowiazkowo, dostalem tylko zawiadomienie (na nowy adres), nie
    pojechalem (bo to daleko) po 2 tyg przyszedl wyrok, 50zl i zwolnienie z
    kosztow sadowych, czyli tyle ile dostalbym mandatu (sa jeszcze porzadni
    ludzie).. no i tu mam problem, to bylo prawue miesiac temu a ja ciagle nie
    wiem komu mam ta sume zaplacic, policjant powiedzial mi ze mandat przyjdzie,
    czekam, czekam i nic. Chce go juz zaplacic ale nie wiem komu ?? Pomocy !!!!