  • 1. Data: 2004-04-26 08:22:19
    Temat: Nie wiem komu zaplacic mandat ?!?!? :)))
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    We wrzesniu wjechalem na fotoradar, umieszczony wg. mnie nieuczciwie przy
    samej tablicy koniec obszaru zabudowanego (gdy ludzie widza ze juz pusto i
    przyspieszaja, ale mniejsza z tym).. przekroczylem o 17km/h, mieszkam w
    innym miejscu niz miejsce popelnienia wykroczenia wiec zawiadomienie o
    koniecznosci zgloszenia sie na policje po mandat przyszlo do mnie oczywiscie
    po miesiacu (mozliwe ze rowniez przy wymiane skrzynek przez poczte, nie
    wiem).. Pan na policji powiedzial mi ze to sie zdaza bardzo czesto, ale mam
    spisac oswiadczenie ze przyznaje sie do winy itp a sprawa w sadzie grodzkim
    to bedzie tylko formalnosci, bo mojej winy w tym nie ma i nie ma sie czym
    martwic .. W miedzyczasie sie przeprowadzilem, przemeldowalem, wczesniej
    podoalem im juz nowy adres jako adres do korespondencji. Mniej wiecej po pol
    roku od daty wykroczenia odbyla sie rozprawa w sadzie grodzkim, nie bylem na
    niej wzywany obowiazkowo, dostalem tylko zawiadomienie (na nowy adres), nie
    pojechalem (bo to daleko) po 2 tyg przyszedl wyrok, 50zl i zwolnienie z
    kosztow sadowych, czyli tyle ile dostalbym mandatu (sa jeszcze porzadni
    ludzie).. no i tu mam problem, to bylo prawue miesiac temu a ja ciagle nie
    wiem komu mam ta sume zaplacic, policjant powiedzial mi ze mandat przyjdzie,
    czekam, czekam i nic. Chce go juz zaplacic ale nie wiem komu ?? Pomocy !!!!

  • 2. Data: 2004-04-26 20:06:56
    Temat: Re: Nie wiem komu zaplacic mandat ?!?!? :)))
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    Mandat nie przyjdzie na pewno w tej sytuacji. W wyroku prawomocnym
    powinien być wskazany rachunek bankowy. jak nie ma, to się zwrócić na
    piśmie do Sądu o jego podanie i wpłacić, bo dojdą koszty komornika.

  • 3. Data: 2004-04-26 22:28:19
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Mandat nie przyjdzie na pewno w tej sytuacji. W wyroku prawomocnym
    > powinien być wskazany rachunek bankowy. jak nie ma, to się zwrócić na
    > piśmie do Sądu o jego podanie i wpłacić, bo dojdą koszty komornika.

    w wyroku? numer konta?

    KG

  • 4. Data: 2004-04-27 06:44:36
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Mandat nie przyjdzie na pewno w tej sytuacji. W wyroku prawomocnym
    > powinien być wskazany rachunek bankowy. jak nie ma, to się zwrócić na
    > piśmie do Sądu o jego podanie i wpłacić, bo dojdą koszty komornika.

    No teraz to przesadziles ??? Ze tak nie jest to wiem na pewno, po za tym
    komornik ??? jakim prawem ?????

  • 5. Data: 2004-04-27 19:33:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > w wyroku? numer konta?

    Osobiście nie płaciłem. Za czasów kolegium na wyrokach prawomocnych była
    bita taka pieczątka z numerem konta.

  • 6. Data: 2004-04-27 19:34:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No teraz to przesadziles ??? Ze tak nie jest to wiem na pewno, po za tym
    > komornik ??? jakim prawem ?????

    Tak, komornik skarbowy.

  • 7. Data: 2004-04-28 06:31:12
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    przeciez sad nie jest strona konfliktu i nie zajmuje sie egzekwowaniem
    swoich wyrokow, przeciez nikt mu nie poda numeru konta gdzie mam zaplacic,
    moze pomylilo Ci sie z kosztami sadowymi ???
    To zupelnie bez sensu

  • 8. Data: 2004-04-28 06:55:39
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robcio wrote:
    > przeciez sad nie jest strona konfliktu i nie zajmuje sie egzekwowaniem
    > swoich wyrokow,

    jak to nie?
    ale powinno przyjść wezwanie do zapłaty, komornik ewentualnie później ;)

    KG

  • 9. Data: 2004-04-28 08:51:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jak to nie?
    > ale powinno przyjść wezwanie do zapłaty, komornik ewentualnie później ;)

    Być może, że teraz przysyłają osobne wezwania. Ja spotkałem się z
    przysyłaniem tego w formie takiej nabitej wielkiej pieczątki na
    prawomocnym wyroku. Ale nie zaręczę, czy obecnie się to tak robi, oraz czy
    nie był to jakiś nasz miejscowy zwyczaj. Nigdy mnie to jakoś nie
    interesowało, bo grzywny nie miałem okazji płacić.

  • 10. Data: 2004-04-28 10:01:22
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > jak to nie?
    > ale powinno przyjść wezwanie do zapłaty, komornik ewentualnie później ;)

    jak sad stwierdza ze moj kara winna wynosic tyle a tyle to place ja policji
    a nie sadowi, sad tylko wskazuje wysokosc, prawda ???
    no wlasnie wolalbym dostac to wezwanie z instrukcja gdzie wplacic, policjant
    mowil mi ze dostane, ale jakos nic nie widac ;)