  • 441. Data: 2008-07-05 13:07:40
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 05 Jul 2008 10:12:17 +0200, Marian napisał(a):

    > Pytanie jest - jakie prawo zabrania mi wejsc?

    Pytając po Twojemu: a jeśli sobie zażyczysz owego barczystego Murzyna, to
    organizator też ma obowiązek go postawić na bramce?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 442. Data: 2008-07-05 13:08:48
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 05 Jul 2008 13:59:55 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Regulamin NIE JEST prawem!

    Ty znów swoje: ale jakie to ma znaczenie?
    Zresztą -- nie jest źródłem prawa w rozumieniu ustawy zasadniczej, ale
    jest źródłem praw i obowiązków stron umowy.

    > Najwyżej umową, ale wtedy można polemizować, czy taki zapis w umowie
    > jest ważny.

    No to polemizuj. Ale dopóki nie zapolemizujesz to umowa wiąże w takiej
    treści, w jakiej została zawarta.

  • 443. Data: 2008-07-05 13:20:31
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > Pytając po Twojemu: a jeśli sobie zażyczysz owego barczystego Murzyna, to
    > organizator też ma obowiązek go postawić na bramce?

    Jesli zaplace za niego, a organizator ta oplate przyjmie to tak ;)

    (co wy wszyscy tak o tym murzynie, to jakas grupa rasowego pozadania? ;) )

  • 444. Data: 2008-07-05 13:46:07
    Temat: [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g47m92$c69$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    Z prawdziwym zaciekawieniem, prawie podziwem, obserwuję ten flejm.
    Blisko 450 postów (na obecną chwilę) w ciągu zaledwie niespełna 7 dni!
    Z górą 64 dziennie! ale teraz już flejm wygasa, wcześniej dużo więcej.
    Z tego ponad 130 (prawie 1/3!!!) nawalił sam wątkosprawca (mający notabene
    prestiżowy e-mail w domenie amorki.pl).

    Maniak znokautował rywali, bo następny (niejaki szerszen) zajął drugie
    miejsce z żenującym osiągnięciem zaledwie 60 postów. ;)

    Fantastyczna sprawa! ;))

    --
    Jotte

  • 445. Data: 2008-07-05 14:10:11
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 05 Jul 2008 15:20:31 +0200, Marian napisał(a):

    > Jesli zaplace za niego, a organizator ta oplate przyjmie to tak

    No popatrz, ale nie raczysz przyjąć, że zdaniem organizatora *nie
    zapłaciłeś* za przywilej robienia tam zdjęć?

    > (co wy wszyscy tak o tym murzynie, to jakas grupa rasowego pozadania? )

    Wiem, że to Twoje marzenie, staram się dostosować.

  • 446. Data: 2008-07-05 14:48:49
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > No popatrz, ale nie raczysz przyjąć, że zdaniem organizatora *nie
    > zapłaciłeś* za przywilej robienia tam zdjęć?

    Hmmm, no polemizowalbym Do wyboru -= rozniace si ecena - byly bilety w
    zaleznosci od lokalizacji. Nie bylo biletow "z i bez" robienia zdjec.

  • 447. Data: 2008-07-05 14:53:56
    Od: Marian <m...@a...pl>

    gargamel wrote:

    > ale to coś znacznie gorszego, to napój kapitalistyczny, zabija umysł i
    > powoduje stonke, a u nas w cccp jak wypijesz litra spirytu na łepka to
    > żadne pijaństfo:O)

    no w sumie kierowcow 3 promile wzwyz to u nas dostatek, a w takiej
    francji to dawka smiertelna po dwakrosc...

  • 448. Data: 2008-07-05 15:26:00
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 05 Jul 2008 16:48:49 +0200, Marian wrote:

    > Hmmm, no polemizowalbym Do wyboru -= rozniace si ecena - byly bilety w
    > zaleznosci od lokalizacji. Nie bylo biletow "z i bez" robienia zdjec.

    Wszystkie były "bez". Tak jak wszystkie były "bez Murzyna". ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 449. Data: 2008-07-05 15:31:15
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki wrote:

    > Wszystkie były "bez".

    No wlasnie. Dlaczego nei mam mozliwosci kupic biletu "z"?

  • 450. Data: 2008-07-05 15:41:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marian pisze:

    > No wlasnie. Dlaczego nei mam mozliwosci kupic biletu "z"?

    Ponieważ brak jest podaży tego typu usługi.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz