  • 421. Data: 2008-07-04 13:47:12
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4l85e$al4$1@news.onet.pl...

    > mnnie nie placa (Za to, ze pozbede sie checi fotografowania)

    bo nie musza, to ty musisz zaplacic za ochote fotografowania :)

  • 422. Data: 2008-07-04 13:47:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > ha ha ha
    > i to jeszcze pewnie cyukajac foty na koncercie z twojego szpiegowskiego
    > telefonu :)
    >
    > to moze oznaczac tylko dwie rzeczy,
    > 1 klamiesz,
    > 2 chodzisz tylko i wylacznie na dzienne koncerty

    Jesteś kompletnym ignorantem jeśli chodzi o fotografię...

    Skuteczny zasięg wbudowanej lampy błyskowej to, jak dobrze pójdzie,
    kilka metrów.

  • 423. Data: 2008-07-04 13:49:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a ja sie znimi nie zgadzam.

    a sie z nimi nie zgadzaj, tylko w takim razie idz na pregierz, tam mozesz
    swoje zale wylewac
    tutaj sie dyskutuje o aspektach prawnych

  • 424. Data: 2008-07-04 13:50:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:7ui1k5-7ae.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Udajesz głupiego?

    jeszcze sie nie przyzwyczailes do johonsona?

  • 425. Data: 2008-07-04 16:05:02
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > bo nie musza, to ty musisz zaplacic za ochote fotografowania :)

    uwazam, ze skoro dyskjomfortem dla mnie jest niemoznosc wykonywania
    zdjec, to ten kto ma taka ochotke powinien za to placic. w koncu
    spelniam wtedy jego widzimisie.

    tym razem mamy sytyacje, kiedy JA PLACE kupujac bilet, a organizator ma
    cala liste zakazow...

  • 426. Data: 2008-07-04 16:05:23
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > tutaj sie dyskutuje o aspektach prawnych

    z toba to jedyniemozna poczatowac...

  • 427. Data: 2008-07-04 16:06:03
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Najwyraźniej ;->

    Szacun! :)

    Startowales na Darwina? :)

  • 428. Data: 2008-07-04 16:07:53
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 04 Jul 2008 12:54:28 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jak się umówi na wpuszczanie tylko białych, to może nie wpuścić Murzyna?

    To już inna sprawa...

    Poza tym przestańcie już z tymi Murzynami bo zacznę mieć koszmary ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 429. Data: 2008-07-04 16:50:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > To już inna sprawa...

    Dlaczego inna? W regulaminie (czyli umowie) było napisane: "obowiązuje
    zakaz wstępu dla wszelkich osobników 'rasy' innej niż biała". Swoboda
    umów istnieje, Konstytucja (zakaz dyskryminacji) niby nie działa... ;->

    > Poza tym przestańcie już z tymi Murzynami bo zacznę mieć koszmary ;-)

    To niech będzie Chińczyk albo inny Azjata ;)

  • 430. Data: 2008-07-04 18:09:27
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > uwazam, ze skoro dyskjomfortem dla mnie jest niemoznosc wykonywania zdjec,
    > to ten kto ma taka ochotke powinien za to placic. w koncu spelniam wtedy
    > jego widzimisie.

    ale ty idziesz na koncert a nie na kurs fotograficzny

    > tym razem mamy sytyacje, kiedy JA PLACE kupujac bilet, a organizator ma
    > cala liste zakazow...

    i slusznie, bo oprocz rozrywki ma ci zapewnic bezpieczenstwo, a sobie zysk