  • 361. Data: 2008-07-03 16:46:16
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    swen wrote:

    > Nie musi i czesto nie jest!

    a jaszcze czesciej nie jest nawet z normami spolecznymi -- wide torebki
    u kobiet i plecaki u plci obu w hipermarketach...

  • 362. Data: 2008-07-03 16:46:54
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > wejdz, obys tego nie zalowal, andrzej lawa tez probowal robic zdjecia
    > tam gdzie tego nie chcieli i chyba teraz troche zaluje

    Pobili go? ;)

    Wtedy na prader trzepalbym dupa na miejscu organizatora.

  • 363. Data: 2008-07-03 16:47:17
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > No i wreszcie gadasz do rzeczy. Taki jest prawidłowy tok rozumowania
    > człowieka cywilizowanego. A nie "Murzyn! Murzyn!"

    Afryka dzika, ledwie odkryta ;)

  • 364. Data: 2008-07-03 16:50:32
    Od: Marian <m...@a...pl>

    swen wrote:
    > Myla ci sie pojecia prawa z regulaminem! Jak w regulaminie zapisze sobie, ze
    > moge zastrzelic kazdego kto przejdzie obok mojego samochodu na odleglosci
    > bilzszej niz 3 metry - to wg. ciebie tez bedzie prawo?:)))

    Ale tylko pod warunkiem, ze regulamin umiescisz na swojej stronie
    internetowej, zeby przechodnie mogli sie z nim zapoznac, i zeby nei
    bylo, ze nei wiedzial. Po prostu mu sie dowiedziec nie chcialo ;)))

    > Czlowieku, musi to sie czlowiek zerac!:) Organizator nie ma zadnych
    > uprawnien przymusu bezposredniego (takowy ma policia i zandarmeria wojskowa)
    > Powinienes sie stosowac do polecen - powinno brzmiec. Oczywiscie organizator
    > ma prawo cie wyprosic lub niewpuscic jesli razaco lamiesz zasady
    > obowiazujacego prawa (jestej najebany, klniesz, za duza agresia ect.)

    ...lub robisz sobie zdjecia do domowego albumu (spalowac!) albo popijasz
    swoja kole (spalowac! a potem do murzyna!) ;)

    :)

  • 365. Data: 2008-07-03 16:55:56
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > na to juz odpowiedzialem wczesniej, musisz, inaczej nie zostaniesz
    > wpuszczony, genialne w swojej prostocie, mozesz ladniej brzmi, ale w
    > rzeczywistosci musisz, koniec kropka

    NIC NIE MUSISZ.

    > zamiast bic piane, podaj konkretne paragrafy, ktore nakazuja wpuszczac,

    do tej pory TY nie podales ZADNYCH pragrafow ZAKAZUJACYCH wnoszenia,
    ZAKAZUJACYCH fotografowania. Jedyne co bylo to ZAKAZ PUBLIKACJI w
    oparciu o prawo autorskie.

    > albo zabraniaja zabraniac :) wnoszenia aparatow na koncerty

    No i xuj. bo ja za kazdym razem wnosze komorke i za kazdym razem robie
    zdjecia i wysylam nawet z koncertu ememesem do znajomych, oraz emailem
    na autopublikator blogu.

    Co z tego wynika?

    Wynika z tego bezsens zakazu wnosznei aaparatu, niejako w celu zeby
    zapobiec publikacji.

    Zakaz jest nieskuteczny. Bo byle Marian zrobi co chce zrobic. A tylko o
    organizatorazch z takim zakazem powie "ćwoki" a organizatorach co nei
    maja tego problemu "super goscie, normalni, zyciowi".

    > ale to co jest zdorym rozsadkiem dla ciebie nie koniecznie musi byc dla
    > mnie, albo dla organizatora koncertu, sa odpowiednie paragrafy do
    > ktorych musimy sie stosowac, niepodoba sie.....

    a wszystko w trosce o zdrowie i zycie gosci na koncercie, w koncu
    mogloby komus pikawa nie wytrzymac od nadmiaru coli ;)

  • 366. Data: 2008-07-03 16:57:41
    Od: Marian <m...@a...pl>

    mvoicem wrote:
    > Marian wrote:
    > [...]
    >
    > Ok. Czyli moja ciocia, która kazała mi zdjąć buty przed wejściem do jej domu
    > i nie mogłem ich założyć kiedy zaczęło mi być zimno w stopy, zmusiła mnie
    > do niekorzystnego rozporządzenia moim mieniem ?

    Pozwij ja, jesli ci to przeszkadza.

  • 367. Data: 2008-07-03 16:58:23
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a ty jak zapraszasz ludzi do swojego domu to tez im pozwalasz na
    > wszystko co chca?

    i tak i nie ;)

  • 368. Data: 2008-07-03 16:59:20
    Od: Marian <m...@a...pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Wymien ile naraz widziales szkod z uzyciem szpilek.

    Zaraz po tym jak powiesz ile widsziales szkod po wniesieniu aparatu ;)

  • 369. Data: 2008-07-03 17:37:19
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Marian pisze:

    > Dobrze, ze blokady polaczen nie robia na koncertach "wchodzac na koncert
    > wylaczona zostanie ci mozliwosc nawiazywania polaczen z siecia - teki
    > regulamin" ;)

    Taaa? A weź się spróbuj dodzwonić po zakończeniu koncertu (np Metalliki
    czy Ormowców) w Chorzowie z pytaniem "jak było". Samo się blokuje :)

    --
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |

  • 370. Data: 2008-07-03 20:12:10
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Marian <m...@a...pl> napisali:

    > Zaraz po tym jak powiesz ile widsziales szkod po wniesieniu aparatu ;)

    Przynajmniej kilkanascie przypadkow.
    Pojawiaja sie w sieci zdjecia z koncertow i Ci, ktorzy robili zdjecia
    legalnie ponosza szkode.