  • 311. Data: 2008-07-03 08:03:58
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 09:30:51 +0200, Marian napisał(a):

    > do niepisanych nie musze

    Tia.

    > nie ma prawa niepisanego w cywilizowanych krajach (choc jak tak patrze
    > na PL to mi sie wydaje, ze znacznie odstajemy)

    Wow, rewelacja!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 312. Data: 2008-07-03 08:04:52
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 09:34:25 +0200, Marian napisał(a):

    > dobra, jestem organizatorem, a ty musisz na wejsciu zrobic loda
    > wspomnianemu murzynowi.

    ROTFL. Idą wakacje, jedź gdzieś do Afryki, może sobie kogoś znajdziesz
    wreszcie ;-)

  • 313. Data: 2008-07-03 09:23:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > w kontekscie koncertu - jestem u siebie.

    niestety dla ciebie i na szczescie dla wszystki nie masz racji i mysle ze na
    tym trzeba zakonczyc ta nierowna walke

  • 314. Data: 2008-07-03 09:26:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1l2wlewma5014$.1cvvxma9wa0ib$.dlg@40tude.net...

    > Prawo? A nie część umowy?

    i jedno i drugie, moze powinienem dodac " " aby wszyscy zrozumieli, jest to
    "prawo" obowiazujace na terenie imprezy i nalezy sie do niego stosowac :)

    > Nie "musisz" tylko "powinieneś" ;-)

    no wiesz, jesli chce wejsc, to musi, jesli sie nie zastosuje po wejsciu,
    najpewniej zostanie pouczowny o tym ze jednak musi, a jak sie nei zastosuje,
    to w ekstreemalnej sytuacji zostanie usuniety i tyle w kwestii "powinien"

  • 315. Data: 2008-07-03 09:26:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem pisze:

    > Ale przecież regulamin to jest umowa. Umowa między organizatorem a klientem.
    > Dość specyficznie zawierana, ale nie ma mowy o braku zgody ...

    Mowa była teraz o tym, że rzekomo w relacjach obywatel-obywatel
    konstytucja nie działa.

    To po pierwsze.

    Po drugie umowa umową, ale gdzie w tej umowie było coś o rewizjach?

  • 316. Data: 2008-07-03 09:27:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ale nikt ci tego prawa nie odbiera, one sa nadal twoje, jedyne co to nie
    > mozesz ich wniesc na koncert, bo to koncert organizatora i jego prawo
    > wolnosci, a dodatkowo obowiazek zapewnienia bezpieczenstwa

    Ummm... Aparat i zagrożenie bezpieczeństwa? Dobrze się czujesz?

  • 317. Data: 2008-07-03 09:29:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Nie, nie może. I dlatego uczestnictwo w imprezach masowych jest
    > nieobligatoryjne, ale osoba, która chce skorzystać ze świadczonych tam
    > usług powinna stosować się do warunków świadczenia tychże usług -- a to
    > właśnie na mocy zaciągniętego zobowiązania wzajemnego.

    Tylko że w takich zobowiązaniach nie ma nic o dobrowolnym poddawaniu się
    rewizji.

    Ergo: ochroniarz rewidując działa nie w ramach umowy ale ustawy, więc
    może się czepiać tylko rzeczy zabronionych w ustawie.

  • 318. Data: 2008-07-03 09:32:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Natomiast art. 16 ww. ustawy w ogóle zabrania wnoszenia napojów
    > alkoholowych na imprezy sportowe i rozrywkowe.

    "Cola" to, o ile pamiętam, nie jest napój alkoholowy. Czy może się mylę? ;->

  • 319. Data: 2008-07-03 09:33:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > ja tez nie mam, od strony technicznej,

    od strony prawnej tez nie masz, i dajesz dowody tego caly czas

    > dupa nie prawo, chyba, z emyslisz "prawo" dodajac cudzyslow.

    jest to prawo do ktorego na tej imprezie musisz sie stosowac, zarowno jesli
    chcesz wejsc, jak i jezeli chcesz na niej pozostac

    > dobra, jestem organizatorem, a ty musisz na wejsciu zrobic loda
    > wspomnianemu murzynowi. Czemu? BO MUSISZ - z reszta nie widze problemu,
    > sam napisales, ze MUSISZ.

    widze ze jestes niepelnosprawny umyslowo, wiec specjalnie dla ciebie napisze
    to po raz 3 i ostatni, regulamin musi byc zgodny z prawem, ustawami,
    kodeksami itd, zapis jaki cie tak rajcuje nie jest zgodny z prawem, wiec nie
    moze byc egzekwowany

    > Nie, nie zgodzilem sie na niego.

    chcac wejsc i znajdujac sie na miejscu godzisz sie

    > O regulaminie, gdzi jest dostepny i ze jest w ogole dowiedzialem sie po
    > kupieniu, ogladajac bilet.

    jak ci nie pasowalo mogles go zwrocic, mogles tez zapoznac sie z regulaminem
    przed kupnem biletu, jednak wymagalo to troche energii

    > sprawa wlasnie dyskusyjna czy sa.

    tylko dla ciebie

    > ja uwazam, ze nie sa.

    i sie mylisz
    a jak uwazasz ze nie sa, to znajdz przepisy ktore nakazuja organizatrorowi
    imprezy masowej wpuszczenie na nia kogos z aparatem foto albo otwartym
    napojem

    > Za to jest WIELKA WLADZA organizatorow, ktorzy z uprzywilejowanej pozycji
    > dyktuja warunki prawnie watpliwe.

    mylisz sie, to jest wielka odpowiedzialnosc i staraja sie zabezpieczyc na
    kazda ewentualna okolicznosc, oraz zabezpieczyc swoje interesy

  • 320. Data: 2008-07-03 09:37:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Czytaj cały przepis. Jeśli klient w regulaminie został prawidłowo
    > poinformowany o warunkach korzystania z usługi, to przechowanie rzeczy
    > nie będzie nie miała bezpośredniego związku.

    No właśnie ten punkt zakazuje zmuszania to zawierania umów nie mających
    związku z zasadniczą.