  • 281. Data: 2008-07-02 17:14:30
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4e9li$1nlc$1@opal.icpnet.pl...

    > Chodzi o to, aby zdjęcia były profesjonalnej jakości, tzn. ostrość na
    > fotografowanym obiekcie, a nie uśredniona, wyregulowane kolory, duża
    > rozdzielczość i wiele innych tego typu parametrów, dzięki którym po
    > wydrukowaniu zdjęcie wygląda profesjonalnie, a nie tak, jakby je robiono
    > aparatem za 300-500 zł.

    Moj znajomy, jest fotografem zawodowym, zrobi ci zdjecie profesionalne na
    praktycznie "byle pstrykaczu".
    By robic profesionalne zdjecia nie wystarczy miec aparat z 4000 funtow!
    I powiedz mi co ci z tego zdjecia jak na nim nie zarobisz? Bo o zarobek w
    "profesionalizmie" chodzi...
    Wydrukujesz sobie na koszukce zdjecie zrobione z rozdzielczoscia 17meg pix?

    > --
    > Zobacz, jak się pracuje w Google:
    > http://pracownik.blogspot.com

    ps. Wyslany po raz drugi ze wzgledu na bledna date.

  • 282. Data: 2008-07-02 22:06:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A w relacji obywatel-obywatel jeden obywatel może nakazać coś drugiemu
    > bez jego zgody, hmm?

    Ale przecież regulamin to jest umowa. Umowa między organizatorem a klientem.
    Dość specyficznie zawierana, ale nie ma mowy o braku zgody ...

    p. m.

  • 283. Data: 2008-07-02 22:08:01
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marian wrote:

    > chocby prawo wlasnosci - moja kola i moj aparat.

    Przecież nikt ci tego prawa nie narusza. Twoja kola jest dalej twoja i twój
    aparat nadal jest twój. Nadal są też w twoim posiadaniu.

    p. m.

  • 284. Data: 2008-07-02 23:12:30
    Od: Marian <m...@a...pl>

    mvoicem wrote:

    > Przecież nikt ci tego prawa nie narusza. Twoja kola jest dalej twoja i twój
    > aparat nadal jest twój. Nadal są też w twoim posiadaniu.
    no jak sa, jak mi kaza rozporzadc moim nmieniem w spoosob niekorzystny?

  • 285. Data: 2008-07-03 05:19:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marian wrote:

    > no jak sa, jak mi kaza rozporzadc moim nmieniem w spoosob niekorzystny?

    Tzn jak ci każą rozporzadc twoim nmieniem? Zmuszają cię żebyś komuś twoje
    nmienie podarował? Sprzedał za 1zł?

    p. m.

  • 286. Data: 2008-07-03 06:47:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > mowimy o kladzeniu nog na stol, nie o porysowaniu.

    no wlasnie, a twoje buciory pewnie sa leciutkie jak piorko i wykonane z
    irchy albo innego zamszu ;)

    > tak jak mowimy o wnoszeniu zdjec a nie o rozpowszechnaini zdjec.

    wnoszeniu?
    a ja myslalem ze o robieniu

    > to juz kwestia norm moralnych, a nie regulacji prawnych.

    a co ma z tym wspolnego moralnosc?

    > a w indiach pochlebstwem dla gospoodarza jest glosno beknac po posilku...

    a gdzies tam jedza ludzi i co z tego

    > z niepisanymi jest ten problem, ze nie musze ich znac

    nie musisz, ale musisz sie do nich stosowac, nieznajomosc prawa nie jest
    okolicznoscia lagodzaca :)
    szczegolnie jak jestes na obcym terenie

  • 287. Data: 2008-07-03 06:51:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Raczej ty nic nie kumasz.

    to ty nic nie kumasz

    bo po pierwsze nie masz bladego pojecia o organizowaniu imprez masowych
    po drugie nie wiesz co to prawo, a regulamin to tez prawo
    wchodzac na impreze masowa jaka jest koncert MUSISZ stosowac sie do polecen
    organizatora, oraz do regulaminu na ktory sie zgodziles kupujac bilet, dla
    ciebie i dla mariana dodam jeszcze, ze regulamin musi byc zgodny z prawem,
    zapisy w regulaminie co do zakazu wnoszenia aparatow czy kamer oraz
    otwartych napoi sa zgodne z prawem

    proste jak konstrukcja cepa, nie podoba sie, nie choc na koncerty, przymusu
    czy innego obowiazku nie ma

  • 288. Data: 2008-07-03 06:53:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a organizatorzy to bezczelnie wykorzystuja.

    jego prawo, robi to dla pieniedzy nie dla idei, a prawo wymusza na nim
    bezpieczenstwo, kumasz?

    sam zorganizuj taki koncert i wpuszczaj kogo chcesz i z czym chcesz, byle
    sie pozniej nie okazalo ze kolejne kilka lat, bedziesz ogladal swiat zza
    krat :)

  • 289. Data: 2008-07-03 06:55:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "ioo" <b...@i...prv.no-spam.pl> napisal w wiadomosci

    > Alez skad, niech rozporzadza i organizuje duzo koncertow! Ale czy
    > aparat/kamera/telefon/butelka coli Mariana jest produktem organizatora
    > koncertu?

    nie, ale jest przez organizatora produktem nieporzadanym na koncercie, o
    czyn napisal w regulaminie i na drugiej stronie biletu, skoro marian chce
    isc na koncert, musi sie do tego zastosowac

    > Tak samo jak ja rozporzadzajac swoim autem decyduje codziennie gdzie je
    > zaparkowac, ale nie moge decydowac kto na nie spojrzy na ulicy, tak
    > organizator koncertu zawierajac umowe z agencja nie moze decydowac gdzie i
    > kiedy Marian bedzie robic zdjecia.

    a zakladajac ze jestes niepalacy, wyporzyczasz marianowi samochod z
    zastrzezeniem ze nie wolno w nim palic, a marian pali, to jest wszystko ok?

  • 290. Data: 2008-07-03 06:58:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > chocby prawo wlasnosci - moja kola i moj aparat.

    ale nikt ci tego prawa nie odbiera, one sa nadal twoje, jedyne co to nie
    mozesz ich wniesc na koncert, bo to koncert organizatora i jego prawo
    wolnosci, a dodatkowo obowiazek zapewnienia bezpieczenstwa