  • 11. Data: 2008-06-29 11:45:07
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    leon wrote:

    > prosze bilet na MPK/MKS/PKS
    > - zwykly czy ulgowy
    > - zwykly
    > - prosze
    >
    > tu tez nie ma slowa o regulaminie ale kupujac bilet i wsiadajac do
    > autobusu sie na niego zgadzasz

    roznica jest taka, ze nikt nie oczekuje, ze nie wsiade z aparatem czy
    coca colą.

  • 12. Data: 2008-06-29 11:46:14
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Any User wrote:

    > 1. Jak sobie wyobrażasz sprawdzanie każdego pacjenta z otwartą butelką,
    > który deklaruje, że nie ma w niej alkoholu?

    Nie wiem, to nie m oj problem niejako.

    (znaczy teraz moj, bo uznano, ze kazdy kto ma otwarta butelke wnosi alkohol)

    > 2. Alkoholu nie można wnosić, bo:
    >
    > a) na niektórych koncertach i imprezach alkoholu w ogóle nie wolno
    > pić/mieć/sprzedawać

    podstawa prawna?

    > b) a jeśli na danej wolno, to masz go sobie kupić wewnątrz (oczywiście
    > po odpowiedniej cenie)

    podstawa prawna?

  • 13. Data: 2008-06-29 11:46:21
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Marian pisze:
    > (JA wiem, do czego niby tutaj pieje ochrona - zeby ludzie nei wnosili
    > alkoholu - ale ja nei wnosze alkoholu, wnosze otwarta butelke coli)

    Alkoholu, substancji niebezpiecznych itp. Nie jestem ekspertem w tej
    dziedzinie, ale akurat pod tym względem w pełni rozumiem ochronę. W
    otwartej "butelce coli" może być cokolwiek. Nikt się nie będzie bawił w
    wąchanie i szybkie ekspertyzy chemiczne. Zrozum, że za ktoś odpowiada za
    bezpieczeństwo imprezy masowej i robi wszystko co możliwe, żeby nie
    doszło do nieprzyjemnych incydentów.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    Gad: 5563748 |

  • 14. Data: 2008-06-29 11:48:08
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 29 Cze, 12:28, "fotografffffff" <n...@n...pl> wrote:

    > Koncert, na który kupiłeś bilet to trochę inna sprawa niż market. Kupując
    > bilet akceptujesz warunki regulaminu. Ciekawy jestem tylko gdzie taki
    > regulamin musi być dostępny i co w przypadku gdy w regulaminie nie ma nic o
    > zakazie foto, a ochrona robi problem? Wiadomo można później próbować zwrócić
    > bilet no ale nie po to się go kupowało...
    > Pozdrawiam

    Na drugiej stronie biletu sa odpowiednie informacje. W ostatnim (w
    moim przypadku bilecie na The Police) podpunkcie jest mowa o " e)
    odmowic wniesienia na teren imprezy alkoholu, srodkow odurzajacych
    oraz wszelkich przedmiotow mogacych pozostawac w sprzecznosci z
    regulaminem imprezy i ustawa o bezpieczenstwie imprez masowych, oraz
    obowiazujacymi przepisami prawa" a w w drugim podpunkcie "b) odmowic
    wniesienia na teren imprezy oraz uzycia w trakcie imprezy aparatu
    fotograficznego, kamery lub innego rodzaju sprzetu nagrywajacego audio-
    video"

  • 15. Data: 2008-06-29 11:53:49
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > podstawa prawna?

    Nie znam - ale chodzi o jakieś przepisy dot. szkół.

    > podstawa prawna?

    Regulamin organizatora.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 16. Data: 2008-06-29 11:57:05
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 29 Jun 2008 13:18:34 +0200, Marian wrote:

    > Ale po za podejrzeniem potrzebna podstawa prawna - bo taki zakaz to imho
    > zmuszenie do niekorzystnego zarzdzania moim mieniem przeze mnie.

    USTAWA z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych

    Art. 14
    2. Osobom obecnym na imprezie masowej zabrania się wnoszenia i posiadania w
    jej trakcie broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów
    wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych,
    napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2008-06-29 12:08:15
    Od: Marian <m...@a...pl>

    SzalonyKapelusznik wrote:

> [...]
    > wniesienia na teren imprezy oraz uzycia w trakcie imprezy aparatu
    > fotograficznego, kamery lub innego rodzaju sprzetu nagrywajacego audio-

    No ale bilet masz w rece przed czy po zaplaceniu?

  • 18. Data: 2008-06-29 12:08:52
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Any User wrote:

    > Nie znam - ale chodzi o jakieś przepisy dot. szkół.

    Nie jestem uczniem.

    > Regulamin organizatora.

    Nie zostalem poinformowany o zadnym regulaminie.

  • 19. Data: 2008-06-29 12:10:16
    Od: Marian <m...@a...pl>

    PSYLO wrote:

> [...]
    > wąchanie i szybkie ekspertyzy chemiczne. Zrozum, że za ktoś odpowiada za
    > bezpieczeństwo imprezy masowej i robi wszystko co możliwe, żeby nie

    Ale ma tyle mozliwosci, ile dopuszcza prawo.

    A tutaj uwazam, ze jest to przegięcie.

    A terrorysci i tak wniosa co trzeba - i nawet ochronka si enei pozna, ze
    ta szczelnie zakapslowana butelka to jest trucizna...

  • 20. Data: 2008-06-29 12:10:51
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki wrote:

> [...]
    > napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.

    No dobrze. W mojej butelce nie ma zadnego z tych srodkow.

    Wiec?