  • 11. Data: 2003-09-10 10:32:05
    Temat: Re: Nie odmowilem przyjecia mandatu, a strasza mnie sadem!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjl4b7$4sd$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Pamietam byla kiedys taka sprawa jak jakis wysoki urzedas panstwowy
    wywinal
    > sie w podobny sposob od odpowiedzialnosci. Jechal i chyba spowodowal
    wypadek
    > w glebokim upojeniu alkoholowym, ale jakos tak wyszlo, ze nikt nie zbadal
    go
    > alkometrem. I na tej podstawie mimo, ze widac bylo, ze gosc jest mocno
    > wstawiony uniewinniono go z zarzutu prowadzenia pod wplywem alkoholu.

    O tym że wysokich urzędników państwowych nie sięga prawo powszechnie
    obowiązujące mówi paragraf 22 ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2003-09-11 20:39:54
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > No jasne. Sąd da wiarę w to że w puszce od piwa nie było piwa tylko sok
    > malinowy a alkohol w wydychanym powietrzu wziął się z zanieczyszczonego,
    > miejskiego powietrza;))

    Inaczej beda to domysly...

    > Przepis zabraniający picia alkoholu w miejscu publicznym jestpo to aby
    > dzieci i młodzież nie oglądały na ulicach i parkach pijanych penerków

    Wlasciwie tok jest martwy / zle / nieudolnie stosowany przepis...

    > pijących np.piwo z puszki. Fakt czy było tam piwo, wódka lub woda ma
    > znaczenie drugorzędne.Ogólnie przyjęte jest że w puszce od piwa trzymanej w
    > dłoni nietrzeźwego menela jest piwo i to zadecyduje o orzeczeniu winy.

    No ja bym jednak obstawal, ze bez ekspertyzy nie wiadomo o zawartosci nic.

    > Stawiam 100$ przeciwko garści orzechów;)

    Inna sprawa, ze menel pozbawiony elementarnej obrony zostanie skazany za to, ze
    jest menelem... Smootne :-(

    Roland