  • 1. Data: 2010-09-13 21:45:35
    Temat: "Nie mam konta, bo jeszcze ktoś by na nie coś wpłacił..."
    Od: XY <x...@x...com>

    Gdy Kaczyński powiedział, że nie ma konta, bo jeszcze ktoś by na nie
    wpłacił pieniądze, z których musiałby się tłumaczyć to wszyscy się śmiali.

    Właśnie dowiedziałem się, że moja problematyczna klientka z piekła rodem
    po wcześniejszych kilku różnych sztuczkach złożyła zawiadomienie o
    podejrzeniu oszustwa. A dowodem tego jest, wpłata na moje konto z innymi
    danymi odbiorcy. Sprawdziłem w historii rachunku i rzeczywiście tak
    jest, czego wcześniej nie zauważyłem, bo do głowy mi coś takeigo nie
    przyszło. Teraz się kilka lat przez kilka instancji pobujam próbując
    wyjść z tego.

    Tak więc namawiam wszelkich cwaniaków: Gdy korzystacie z usług małych
    przedsiębiorców nie płaćcie im prawidłowym przelewem. Płaćcie przelewem
    na dane jakiejś innej osoby. Jeśli facet nie zauważy tego faktu to
    będziecie mieli dogodny materiał do nacisku albo odegrania.

    dobranoc

    :/
    Adam

  • 2. Data: 2010-09-17 17:08:10
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "XY" <x...@x...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dane jakiejś innej osoby. Jeśli facet nie zauważy tego faktu to będziecie
    > mieli dogodny materiał do nacisku albo odegrania.

    Czyli jeśli zapłacę przelewem za jakiś niematerialny ulotny towar - za seks
    lub usługę -
    z nieprawidłowymi danymi odbiorcy, to mogętę kwotę jakoś odzyskać powołując
    się
    na "pomyłkę"???

    Feromon