  • 1. Data: 2008-06-19 14:39:08
    Temat: Czy Wałęsa złamał prawo pożyczając sobie teczke Bolka?
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Jako wytłumaczenie podał: "Pożyczyłem teczkę, bo miałem ochotę"

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 2. Data: 2008-06-19 14:59:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g3dr2d$vdn$1@news.onet.pl...

    Trzeba by było zajrzeć do obowiązujących wówczas przepisów, bo te uległy
    zmianie. Ale generalnie w mojej ocenie zapoznanie się z rzeczoną teczką nie
    było mu potrzebne w związku z pełnionym urzędem, więc w mojej ocenie w tę
    stronę nie można iść. Nie wiem, czy jako osoba pokrzywdzona miał prawo sie
    z nią zapoznać, ale w mojej ocenie raczej w tym trybie nie poza miejscem
    jej przechowywania. Tak, czy siak dał ciała urzędnik, który wydał bez
    pokwitowania teczkę i nie wykonał prawem przewidzianych czynności po
    stwierdzeniu, że zwrócono niekompletną teczkę.

  • 3. Data: 2008-06-20 10:28:11
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie było mu potrzebne w związku z pełnionym urzędem, więc w mojej ocenie w
    Moim zdaniem też.
    >Nie wiem, czy jako osoba pokrzywdzona miał prawo sie z nią zapoznać, ale w
    >mojej ocenie raczej w tym trybie nie poza miejscem jej przechowywania.
    To weszło "trochę" później, że pokrzywdzeni mogli zaglądać do _swoich_
    teczek.
    Ciekawym jest to, że Wałęsa poprosił o teczke Bolka a nie o swoją.

    >Tak, czy siak dał ciała urzędnik, który wydał bez pokwitowania teczkę i nie
    >wykonał prawem przewidzianych czynności po stwierdzeniu, że zwrócono
    >niekompletną teczkę.
    To nie tak. Milczanowski wydał i pokwitowanie jest na to.
    A wydał dla tego, bo Wałesa chciał.

    J.

  • 4. Data: 2008-06-20 22:23:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g3g0o2$fht$1@news.onet.pl...

    > Moim zdaniem też.
    > To weszło "trochę" później, że pokrzywdzeni mogli zaglądać do _swoich_
    > teczek.

    Skoro tak twierdzisz.

    > Ciekawym jest to, że Wałęsa poprosił o teczkę Bolka a nie o swoją.

    Fakt, to dość ciekawe. choć nie wiemy jak wyglądał wniosek. Nie wykluczam
    faktu, że ktoś po prostu dokumentacyjnie pozyskał Wałęsę bez jego wiedzy i
    zgody. Teczka istniała i Wałęsa sie o niej dowiedział.

    > To nie tak. Milczanowski wydał i pokwitowanie jest na to.
    > A wydał dla tego, bo Wałesa chciał.

    W mojej ocenie powinien odmówić.