  • 1. Data: 2007-02-02 15:38:11
    Temat: Nie chcą mi wyłączyć Neostrady !!!
    Od: User <a...@w...pl>

    Witam,
    w ubiegłym miesiącu napisałem wypowiedzenie na usługę Neostrada
    powołując się na zmianę w regulaminie. Rozwiązanie umowy miało nastąpić
    z dniem 31 stycznia 2007 (taką datę podałem).
    Do dzisiaj jednak nie mam wyłączonego sygnału, a na infolinii
    dowiedziałem się że nie mogą mi go wyłączyć przez 14 lutego, natomiast
    nie mieliby problemów ludzie, którzy w wypowiedzeniu termin wyłączenia
    określili na natychmiastowy.
    To jest jawna dyskryminacja i działanie wydaje mi się niezgodne z
    prawem! Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-02-02 16:05:14
    Temat: Re: Nie chcą mi wyłączyć Neostrady !!!
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 02 Feb 2007 16:38:11 +0100, User napisał(a):

> [...]
    > To jest jawna dyskryminacja i działanie wydaje mi się niezgodne z
    > prawem! Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?

    Zapoznać z regulaminem i rozdziałem nt wypowiadania umowy o świadczenie
    usługi.
    Okres wypowiedzenia zaczyna "biec" od następnego okresu rozliczeniowego, po
    którym zostało złożone wypowiedzenie umowy, i będzie biec tyle jaki jest
    okres wypowiedzenia.

  • 3. Data: 2007-02-02 16:19:24
    Od: "tarirara" <t...@i...pl>

    te Artur - jak sie tu wypowiadasz to przynajmniej merytorycznie, a jak nie
    masz nic do powiedzenia to zamknij morde, bo tylko zamęt siejesz. I po co
    jeszcze ćwoku krytykujesz, ze niechcący dwa razy wysłał? dowartościowałeś
    się? ...
    a do nadawcy: jak powołałeś się na zmianę Regulaminu, to obawiam się, że
    przed 14-m Ci nie wyłączą, tylko przeciągną do ostatniego dnia, bo dopiero
    nastepnego wchodzi Regulamin, bez względu jaki termin podałeś. Oczywiście
    można sie od tego odwołać i pewnie byś przewalczył, tylko lekko z nimi nie
    bedzie.
    Warunki odstąpienia w TP to:

    pismo z rezygnacją z powołaniem się na zmianę regulaminu TP Neostrada od
    15.02.2007 - liczy się data wpłynięcia pisma do TP, a nie data nadania
    listu - musi być to data przed wprowadzeniem nowego regulaminu, czyli do
    14.02.2007 włącznie,

    wskazanie w piśmie daty rozwiązania umowy - jest to ostatni dzie
    obowiązywania wcześniejszego regulaminu, czyli w tym przypadku 14.02.2007,

    Wyciąg z regulaminu TP: § 33

    1. TP powiadamia Abonenta o każdej zmianie Regulaminu z wyprzedzeniem co
    najmniej

    jednego Okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. W
    przypadku

    braku akceptacji zmian Regulaminu Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia
    Umowy,

    a w razie skorzystania z tego prawa TP nie przysługuje roszczenie
    odszkodowawcze.

  • 4. Data: 2007-02-02 16:29:09
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "User" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się na zmianę w regulaminie. Rozwiązanie umowy miało nastąpić z dniem 31

    Podawać to se możesz.

> [...]
    > To jest jawna dyskryminacja i działanie wydaje mi się niezgodne z prawem!
    > Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?

    Rozwiązanie jest skuteczne z dniem końca działania starego regulaminu czyli
    14.02. włącznie i za to będziesz też płacił. Natomiast rozłączenie fizyczne
    może nastąpić i później ale za to nie płacisz.
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2007-02-02 21:15:25
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "User" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > prawem! Co można w tej sytuacji zrobić? Na co się powołać?

    Wyciagnac kabelek. Jezeli nie mozesz tego zrobic samodzielnie - poprosic
    mame.

    sz.