  • 1. Data: 2003-05-22 14:24:46
    Temat: Nie chcą mi naprawić monitora w ramach gwarancji...
    Od: "Adam P." <a...@i...pl>

    Jestem posiadaczem 2-letniego monitora NEC. No i mam z nim problem bo coś
    nie chce trzymać ustawień. Jest na niego jeszcze gwarancja, która wynosi 3
    lata. Oddawałem już 2 razy do serwisu i za każdym razem monitor wracał w
    stanie nie naruszonym. Ludzie co to ma być? Trzymali mi monitor przez 2
    tygodnie tylko po to żeby potem mi go zwrócić z tą samą usterką? Jak mam
    wyegzekwować naprawę? Gdzieś kiedyś słyszałem coś o tym że jak firma nie
    może usunąć wady to mogę zarządać wymianę monitora na nowy lub zwrot
    pieniędzy. Czy w tym przypadku mogę od nich tego zarządać, czy muszą być
    spełnione jeszcze jakieś warunki. Podajcie jakieś kruczki prawne :)

    Pozdrawiam, Adam P.