  • 1. Data: 2003-05-22 12:45:20
    Temat: czy przysługuje mi ulga odsetkowa?
    Od: "Iwona" <i...@w...pl>

    Witam!
    Mam pytanie czy przysługuje mi tzw. ulga odsetkowa (odsetki od kredytu na
    zakup mieszkania), gdy:
    - pozowlenie na budowę bloku jest z grudnia 1999r.,
    - pozwolenie na użytkowanie z grudnia 2002r.,
    - a kupię (rynek pierwotny) w 2003r..

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Iwona

  • 2. Data: 2003-07-24 22:09:05
    Temat: Re: czy przysługuje mi ulga odsetkowa?
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

> [...]

    > zakup mieszkania), gdy:
    > - pozowlenie na budowę bloku jest z grudnia 1999r.,
    > - pozwolenie na użytkowanie z grudnia 2002r.,

    czy nikt nie potrafi odpowiedziec na takie pytanie?
    Ja rowniez jestem zainteresowany odpowiedzia :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz