  • 131. Data: 2015-06-08 22:05:44
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl>

    In pl.soc.prawo, m4rkiz wrote:

    > ale to oni potrzebuja tej instalacji czy ty?

    No chyba oni, skoro to oni upierają się, że mam korzystać z ich usług?

    Bo ja się przy tym nie upieram. Zgodziłem się na kontynuację umowy -
    oczywiście ja to rozumiem jako świadczenie usług na moją rzecz, skoro mam
    płacić.

    > w ktorych informuja ze "zmienia miejsce swiadczenia" czy "zbadaja mozliwosci"?
    >
    > dociera do ciebie ze albo masz papier z ktorego wynika jednoznacznie ze
    > to ich wina albo ich korporacyjny prawnik zarobi kolejna premie twoim kosztem?

    Widać to już trzeba będzie dać do ustalenia sądowi, skoro inaczej się nie da.

    Zresztą: zadzwonię jeszcze jutro do UKE w tej sprawie.

  • 132. Data: 2015-06-08 22:05:48
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Poszkodowany" <z...@s...maila.pl> wrote in message
    Ferrycy.localdomain...
    > Tak? No, to "peszek": zobowiązał się przenieść usługi na nowy adres.
    > W rozmowie telefonicznej, i potem także pisemnie. Potem dopiero zaczęło się
    > w pismach wyrażanie przekonania, że "skoro podpisałem umowę..." itd. itp.

    jezeli masz na pismie zobowiazanie do przeniesienia uslugi na twoj nowy adres
    to sprawa wyglada zupelnie inaczej niz ja przedstawiales

    jezeli zas masz zobowiazanie do sprawdzenia czy usluge da sie przeniesc to
    nie masz nic

    --
    http://db.org.pl/

  • 133. Data: 2015-06-08 22:06:50
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Poszkodowany" <z...@s...maila.pl> wrote in message
    Ferrycy.localdomain...
    > Czego niby?

    ze "zobowiązali się przenieść usługi"

    --
    http://db.org.pl/

  • 134. Data: 2015-06-08 22:09:24
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl>

    Inną sytuacją jest to, gdybym ja dalej mieszkał na "starym miejscu" - a z
    sobie znanych powodów domagałbym się "przeniesienia świadczenia usług"
    gdzieś-tam indziej - zaś zupełnie inną jest taka, gdy ze wszystkimi swoimi
    gratami musiałem się przeprowadzić.

    Że usługodawca nie musi się interesować moimi problemami, tylko ma prawo(?)
    arogancko domagać się: "dawaj, k..., pieniądze, i nie pitol"? No, cóż: widać
    bez sądu się nie obejdzie.

  • 135. Data: 2015-06-08 22:12:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-06-08 o 20:43, re pisze:

    > A to o tej paranoi to kto pisał ?

    Przeczytaj wszystkie moje posty w kolejności chronologicznej. Zanim
    doszliśmy do paranoi, było chyba z 10 postów.

  • 136. Data: 2015-06-08 22:12:35
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Poszkodowany" <z...@s...maila.pl> wrote in message
    Ferrycy.localdomain...
> [...]
    > sobie znanych powodów domagałbym się "przeniesienia świadczenia usług"
    > gdzieś-tam indziej - zaś zupełnie inną jest taka, gdy ze wszystkimi swoimi

    z punktu widzenia prawa i zawartej umowy? NIE

    --
    http://db.org.pl/

  • 137. Data: 2015-06-08 22:14:33
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl>

    In pl.soc.prawo, P.B. wrote:

    > Na jaki adres została zawarta umowa na świadczenie usług?

    Na inny adres, pod którym już ani nie mieszkam, ani nie mam do niego żadnego
    innego dostępu.

    Znaczy: mam się spodziewać w sądzie takiego tępego powtarzania: "my
    chcieliśmy tam, gdzie napisano w umowie - a reszta nas nie obchodzi"? No,
    trudno. Trzeba będzie sprawdzić, czy faktycznie klient w tej całej "III RP"
    to takie kompletne zero, co ma płacić i nie wymagać za wiele. Na przykład
    tego, aby otrzymywać to, za co ma płacić.

    Czyli dalej to podejście cwaniaków wciskających babciom gary za grube
    tysiące, tak? "Jak już się udało nakłonić do podpisania"...?

  • 138. Data: 2015-06-08 22:21:16
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl>

    In pl.soc.prawo, m4rkiz wrote:

> [...]
    > to sprawa wyglada zupelnie inaczej niz ja przedstawiales
    >
    > jezeli zas masz zobowiazanie do sprawdzenia czy usluge da sie przeniesc to

    No, to "nie mam nic". Zobaczę jeszcze jutro, co UKE na to.

  • 139. Data: 2015-06-08 22:28:16
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 8 Jun 2015 20:14:33 +0000 (UTC), Poszkodowany napisał(a):

    > Na inny adres, pod którym już ani nie mieszkam, ani nie mam do niego żadnego
    > innego dostępu.

    To masz problem. Co to obchodzi operatora? Jesteś wolnym człowiekiem,
    możesz mieszkać gdzie zechcesz - Netii nic do tego.

> [...]
    > to takie kompletne zero, co ma płacić i nie wymagać za wiele. Na przykład
    > tego, aby otrzymywać to, za co ma płacić.

    Ależ otrzymujesz, to za co płacisz! Pod adresem na jaki zawarłeś umowę.
    Zawarłeś umowę na czas określony, więc przez ten czas jest Ci świadczona na
    takich warunkach jakie podpisałeś.

    > Czyli dalej to podejście cwaniaków wciskających babciom gary za grube
    > tysiące, tak? "Jak już się udało nakłonić do podpisania"...?

    Czy Netia nakłoniła Cię do podpisania z nimi umowy? Stosowali jakieś
    socjotechniczne sztuczki, podali Ci środki farmakologiczne, poddali
    hipnozie? Może wystąp do sądu żeby Ciebie ubezwłasnowolnili nim zrobisz
    sobie większą krzywdę.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 140. Data: 2015-06-08 22:35:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-06-08 o 22:01, m4rkiz pisze:

    > dociera do ciebie ze albo masz papier z ktorego wynika jednoznacznie ze
    > to ich wina albo ich korporacyjny prawnik zarobi kolejna premie twoim
    > kosztem?

    Ciekawa dyskusja z człowiekiem, który może nawet nie przeczytał
    zawartej umowy. Pewnie się zdziwi jak zauważy punkt, że jak nie zapłaci
    za kolejne trzy okresy rozliczeniowe, to umowa się przedłuży na kolejny rok.