  • Data: 2003-08-06 17:13:48
    Temat: Nazwy ustaw - kto poda?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Szukam danych nt konkretnych nazw dwoch ustaw:

    [1] Ustawa o ochronie danych osobowych
    [2] Ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna

    Bardzo prosze o podanie pelnych nazw oraz dat uchwalenia.
    Jesli ktos poda takze link do stron z pelnym tekstem ustaw,
    to bede jeszcze bardziej wdzieczny. :-)

    Bardzo prosze o wyslanie takze na priv za co z gory dziekuje

    P.S. Prosze nie pisac: "Poszukaj w googlach".
    Mam modem i mnie na to nie stac. :-(

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912