  • 1. Data: 2003-08-06 17:13:48
    Temat: Nazwy ustaw - kto poda?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Szukam danych nt konkretnych nazw dwoch ustaw:

    [1] Ustawa o ochronie danych osobowych
    [2] Ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna

    Bardzo prosze o podanie pelnych nazw oraz dat uchwalenia.
    Jesli ktos poda takze link do stron z pelnym tekstem ustaw,
    to bede jeszcze bardziej wdzieczny. :-)

    Bardzo prosze o wyslanie takze na priv za co z gory dziekuje

    P.S. Prosze nie pisac: "Poszukaj w googlach".
    Mam modem i mnie na to nie stac. :-(

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

  • 2. Data: 2003-08-06 18:05:05
    Temat: Re: Nazwy ustaw - kto poda?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > P.S. Prosze nie pisac: "Poszukaj w googlach".
    > Mam modem i mnie na to nie stac. :-(

    Nie w googlach tylko w wyszukiwarce sejmowej
    na www.sejm.gov.pl - powinno wystarczyć jak wpiszesz
    to co podałeś w swoim poście (zwracając uwagę na pliterki
    lub gwiazdkując końcówki).

    Pix

  • 3. Data: 2003-08-07 01:24:48
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bgrd6m$n5e$1@nemesis.news.tpi.pl>, Leszek.Pawlisz wrote:
> [...]
    > to bede jeszcze bardziej wdzieczny. :-)
    >
    > Bardzo prosze o wyslanie takze na priv za co z gory dziekuje
    >
    > P.S. Prosze nie pisac: "Poszukaj w googlach".

    Wybacz, ale robisz albo z siebie idiotę albo masz za idiotów uczestników
    tej grupy. Google podaje w pierwszym trafieniu na pierwszej stronie
    namiary na ww ustawy. Zajmuje to wszystko do kupy jakieś 30 sekund
    zakładając że masz kiepską linię.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-08-07 04:36:08
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    Idiote, nie idiote, ale pomoc trzeba, skoro mozna.

    Dz.U.2002.144.1204 Świadczenie usług drogą elektroniczną.
    USTAWA
    z dnia 18 lipca 2002 r.
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Dz.U.2002.101.926 (U) Ochrona danych osobowych.
    USTAWA
    z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    o ochronie danych osobowych.

    (tekst pierwotny: Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883)
    (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926)

    teksty ustaw wysylam na priva. pozdr. beny76