  • 81. Data: 2004-05-06 12:35:23
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > i myslales pewnie ze wirusa zbudujesz z klockow lego?
    > Wirusy sie pisze w assemblerze

    No przestan.

    > Ale w assemblerze noprmalnych programow sie raczej nie pisze.

    No przestan tym bardziej.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 82. Data: 2004-05-06 15:23:21
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > i myslales pewnie ze wirusa zbudujesz z klockow lego?
    : > Wirusy sie pisze w assemblerze
    :
    : No przestan.

    no a w czym piszesz wirusy?
    W jezyku niskiego poziomu, w jezykach wysokiego poziomu wiele nie zrobisz,
    nie mowimy o porgramach ktore wyswietla napis formatowanie dysku
    rozpoczete.:-)

    :
    : > Ale w assemblerze noprmalnych programow sie raczej nie pisze.
    :
    : No przestan tym bardziej.

    a mowisz ze (bo to mam glownie na mysli) osoby robiace programy na zlecenie,
    np apliakcje bazodanowe
    pisza to w asmie? :)

    To jest sztuka sie tego nauczyc, ja sie trzymam z daleka.
    :
    P.

  • 83. Data: 2004-05-06 16:40:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 6. maja 2004 17:23 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

> [...]
    > W jezyku niskiego poziomu, w jezykach wysokiego poziomu wiele nie zrobisz,
    > nie mowimy o porgramach ktore wyswietla napis formatowanie dysku

    Kolega chyba utknął 15 lat temu :) Teraz wirusy są pisane w jakiś visaul
    basic for OE. Wirusów atakujących pliki z programami chyba już nie ma
    wcale.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 84. Data: 2004-05-06 19:41:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    :
[...]

    heh, dobry wirus uaktywni sie przy bootowaniu i spali caly sprzet, a tego w
    visualu nie zrobi :)

    P.

  • 85. Data: 2004-05-06 20:11:35
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

> [...]
    > W jezyku niskiego poziomu, w jezykach wysokiego poziomu wiele nie zrobisz,
    > nie mowimy o porgramach ktore wyswietla napis formatowanie dysku

    Smajl smajlem ale mysle ze o programowaniu na roznych poziomach
    to masz raczej blade pojecie ;) Zakonczmy, tym bardziej ze to NTG.

  • 86. Data: 2004-05-06 20:27:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > : No przestan.
[...]

    umiec a lubic sa dwie rozne rzeczy..

    ale co wczym pisac to wiem.

    P.

  • 87. Data: 2004-05-07 07:56:31
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > i myslales pewnie ze wirusa zbudujesz z klockow lego?
    : > Wirusy sie pisze w assemblerze
    :
    : No przestan.
    :

    Ps.

    Jak pisac Wirusy Jezrzy Dudek (assembler)
    i jest jeszcze jedna tez w tytule cos a'la pisanie wirusow, rozniez
    assembler.

  • 88. Data: 2004-05-07 08:59:58
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Borszczuk napisał:

    > gdyby nie glupki i oszolomy ktorzy nie sa niewolnikami wlasnego za
    > przeproszeniem fiuta i zajmuja sie czyms wiecej niz udowadnianiem
    > panienkom ze umieja czytac (moze nawet ze zrozumieniem) to siedzial
    > bys nadal przy ognisku w szalasie.

    jesteś zacofany także z historii widze. Komputery nie były potrzebne do
    budowania domów, ulic i miasta/wsi ... a tym bardziej c++ nie mial nic
    wspolnego z tym

    > Bardzo lubie autorytatywne wypowiedzi nastoletnich "znawcow zycia".
    > Nieocenione zrodlo tekstow do sygnaturek ;)

    mowisz tak bo kończą ci sie argumenty

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 89. Data: 2004-05-07 09:03:30
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    [ciach]

    nie bede z tobą dyskutować bo myslisz ze każdy młody jest dresiarzem,
    slucha hiphopu. Pustego balona z cycami to może ty szukasz ja jestem na
    tyle amitną osobą że nie schodze poniżej pewnego poziomu lolu
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 90. Data: 2004-05-07 09:10:08
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości
    > nie bede z tobą dyskutować bo myslisz ze każdy młody jest dresiarzem,
    > slucha hiphopu. Pustego balona z cycami to może ty szukasz ja jestem na
    > tyle amitną osobą że nie schodze poniżej pewnego poziomu lolu

    Ja już wiem, że te poziom wyznacza legenda o Bohatyrowiczach opowiadana
    dziewczynie w parku :))))