  • 11. Data: 2008-02-15 19:10:48
    Temat: Re: Nasza klasa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sigma" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fp4kr8$aaf$1@news.onet.pl...
    W dniu 2008-02-15 14:59 Robert Tomasik pięknie wystukał/a:

    > Zobacz jakie reklamy tam "latają" i gdzie/do kogo one kierują.

    Możesz jaśniej?

    Travelplanet w tej akurat chwili. Widziałem jeszcze chyba onet. Co to ma do
    rzeczy?

  • 12. Data: 2008-02-16 01:17:09
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-02-15 19:38 Szerr pięknie wystukał/a:

    To nie było Radio Erewań tylko Erewan.

    --
    sigma

  • 13. Data: 2008-02-16 01:19:52
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-02-15 20:10 Robert Tomasik pięknie wystukał/a:
> [...]
    >
    > Możesz jaśniej?
    >
    > Travelplanet w tej akurat chwili. Widziałem jeszcze chyba onet. Co to ma

    A ja widziałm Money, widziałam reklamy firm windykacyjnych,ściganie
    długów itp

    --
    sigma

  • 14. Data: 2008-02-16 08:31:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 02:19:52 +0100, Sigma napisał(a):

    > A ja widziałm Money, widziałam reklamy firm windykacyjnych,ściganie
    > długów

    No przepraszam, Money.pl współpracuje z N-K całkiem oficjalnie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 15. Data: 2008-02-16 12:53:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A ja widziałam Money, widziałam reklamy firm windykacyjnych,ściganie
    > długów itp.

    Jeśli nawet - bo być może się pojawiają - to możesz mi rozjaśnić, co to ma
    wspólnego z Twoją sugestią, jakoby te dane mogły być pomocne do windykacji
    długów?

    Najprędzej, to ewentualnie windykator mógłby w jakiś sposób zalogować się
    jako kolega i podpytać pozostałych z klasy, czy ktoś nie zna aktualnego
    adresu poszukiwanego. No ale to już nie wina Naszej Klasy przecież.

  • 16. Data: 2008-02-17 00:22:05
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Sigma pisze:
    > W dniu 2008-02-15 19:38 Szerr pięknie wystukał/a:

    > To nie było Radio Erewań tylko Erewan.

    I nie samochody a rowery.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 17. Data: 2008-02-18 07:10:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    .

    > Ale mi tam wszystkie. Imię, nazwisko, wiek. Sporadycznie telefon i gadu.
    > Rewelacyjna baza danych, można tym trzy światy zawojować.

    no to nie wiedziales? :)
    jeszcze przeciez mozesz sie dowiedziec do jakich szkol dany delikwent chadzal :)
    z taka baza danych to normalnie moza wybory falszowac :D albo miliardowe
    przekrety robic

    najbardzioej co mnie bawi przy tej calej "sensacyi" to to, ze jakos zaden pseudo
    dziennikarzyna, czy inny "specjalista" od ochrony danych, nie zajaknie sie o
    chocby gronie, czy innych spolecznosciowych portalach, gdzie sa identyczne dane,
    a czesto i bardziej szczegolowe, tylko zawsze nasza-klasa

    zastnawia mnie ktora z opcji jest bardziej prawdziwa:

    a. "specjaliscie" i "dziennikarze" sa po prostu glupi
    b. nasza-klasa wywalila kase na dosc sprytna reklame
    c. konkurencja miala nadzieje na zdyskredytowanie portalu zyskujacego dosc
    znaczny procent klinetow, glownie ich klientow, a niechcacy zrobila dobrze
    naszej-klasie :)

  • 18. Data: 2008-02-18 07:11:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    > I nie samochody a rowery.

    i nie rozdawali a kradli

  • 19. Data: 2008-02-18 07:19:30
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > c. konkurencja miala nadzieje na zdyskredytowanie portalu zyskujacego
    > dosc znaczny procent klinetow, glownie ich klientow, a niechcacy zrobila

    d. w Grono.net itp. serwisach nie można się tak po prostu zarejestrować,
    tylko trzeba dostać zaproszenie - ja dostałem dopiero rok temu,
    niektórzy mogą nadal nie mieć

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 20. Data: 2008-02-18 09:55:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 18 luty 2008 08:19
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fpbbi2$1dnf$1@opal.icpnet.pl>):

    > d. w Grono.net itp. serwisach nie można się tak po prostu zarejestrować,
    > tylko trzeba dostać zaproszenie

    Nie jest prawdą jakoby.

    --
    Tristan