  • Data: 2003-10-31 00:24:02
    Temat: Naruszenie korenspondecnji w necie, ublizanie publiczne
    Od: "...::Krzys::..." <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zaszla pewna sytuacja...
    z pewnej rozmowy na gg z znajmoym, znajomy przekazal jej tresc
    osobie X ktora ja udostepnila na stronie internetwoej
    obecnie na ta strone maja wglad setki ludzi dziennie
    i powszechnie jest to dostepne, zaufalem tej osobie i sadzilem
    ze do tego nie dojdzie, obecnie wyglada to tak ze administartor
    tej storny robi publiczna nagonke na moja prywatna osobe
    stwarzajac forum i publicznie namawiajac ludzi i prowokujac
    do nasmieywania sie, obecnie na gg mam same zgloszenia
    obych ludzi typu ty tez dasz sie lubic, nie wiem jak to sie
    kwalifikuje prawnie ale naruszenie tresci korenspondencji i
    znecanie sie psychiczne nie jest karalne?
    tym samym te osoby maja opis na gg wskazujacy na link do
    tej strony
    poraddzcie co z tym zrobic?