  • 11. Data: 2006-03-23 20:22:19
    Temat: Re: Naruszenie dóbr osobistych
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Maciej Zagozda napisał(a) :

    > Nie interesuje mnie skazywanie nikogo, wyrok sadowy ani odszkodowanie.
    > Interesuje mnie wcielenie w zycie zasady ze jeden niezadowolony klient
    > powie o tym osmiu innym, a jeden zadowolony tylko trzem innym.
    >
    > Zamierzam to zjawisko uruchomic, wesprzec finansowo i zmierzyc. Dla
    > celow naukowych i spolecznych. Dla usprawnienia sposobu obslugi
    > klienta, dla dobra konsumentow i jak i dobra samego niezdarnego
    > producenta i podniesienia kwalifikacji ludzi ktorych zatrudnil.

    Jeśli chodzi Ci o firmę Siemens, z jej zupełnym i bezczelnym
    lekceważeniem praw klienta, to mozesz liczyć na moje poparcie i
    jakąś pomoc:-)
    Żadnego dobrego słowa nie powiem o Sciemensie. Szczególnie o
    centrali z Warszawy i paru ich autoryzowanych "serwisach", w tym
    w Trójmieście.
    Pisałem już o tym tutaj i na p.m.t.g.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 12. Data: 2006-03-25 18:31:11
    Od: "Maciej Zagozda" <m...@i...pl>

    Nie, nie chodzi mi o firme Siemens, ale zalózmy ze mi chodzi i
    zalózmy ze wydam ulotke z napisem: "Firma Siemens jest
    nieprofesjonalna, serwis mnie rozbawia, a zarzad obraza. Nie polecam
    kupowania produktów firmy Siemens, podpisano: Maciej Zagozda", to co?
    Czy jest jakis przepis prawa który mi na to nie pozwala?

  • 13. Data: 2006-03-26 01:51:40
    Od: ana <a...@w...pl>

    Maciej Zagozda wrote:

    > Jestem pewny ze jezeli to zrobie, a nastepnie udokumentuje ze 10
    > 000 osób zapoznalo sie z moja ulotka to taka firma (Nokia jest
    > przykladem nazwy) bedzie mnie chciala "wytargac za uszy".

    Kup miejsce na sewerze w USA i targac bedziesz ty. Pozwem wzajemnym na
    ich wlasny koszt.

    A poniewaz wstepne proceduralne przepychanki w USA sa zalatwiane tylko
    na pismie, to bedziesz musial pofatygowac sie najdalej do skrzynki
    pocztowej. Przeciwnik bedzie musial wydac $ 100k na dzien dobry. i bez
    gwaracji zgaszenia przeciwnika. Przeciwnie. Rozreklamuje Ciebie.

    http://chillingeffects.org/protest/

  • 14. Data: 2006-03-26 01:55:02
    Temat: Re:
    Od: ana <a...@w...pl>

    fotomania.pl wrote:
    > Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Pokaz mi uprawnienie cywilne jakies osoby do nazywania innej lub podmiotu
    > oszustem w sposob publiczny .
    >
    > A ja ci zaraz pokaze osobe ktora na lamach grup dyskusyjnych oczerniala
    > jedna firme w sposob dokladnie taki jak piszesz . Nazwala ta firme oszustem

    A ja nie czekam i pokazuje osobe ktora skrytykowala politykow ZChNu z
    Wodzislawia. Nazywa sie Sokolowski.

    > .
    >
    > Sprawa dotyczyla aparatu fotograficznego . Koles dostal wyrok na 15000 PLN
    > ( przekazane na dom dziecka ) plus koszty zastepstwa .

    To chyba w panstwie prawa? Sokolowskiemu tez dali wyrok. Ba, sam prezes
    SN poblogoslawil wyrok.

    No i po Strasbourgu prezes SN dostaje wolnego stolca na sluch
    Sokolowskiego.

    .

    > Mozesz pisac o sytuacji , ale nie mozesz uzywac terminologii oszust ,
    > zlodziej itd .
    >
    > J.

    A dlaczego? Jezeli dziala w dobrej wierze. Zakladam ze nie jest konkurencja.