  • Data: 2005-08-22 08:09:53
    Temat: Narozrabiałem dość mocno
    Od: "Jacek" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    policja namierzyła mnie gdy byłem na pedofilskiej stronie. Zrobili mi
    rewizję w domu i znaleźli parę gołych fotek. Nie było to żadne hardcore,
    żadnej ostrej jazdy bez trzymanki. Parę gołych panienek i to wszystko. Nie
    udowodnią mi, że gdzieś to wysyłałem, umieszczałem,kontaktowałem się z
    kimkolwiek. Nic z tych rzeczy, aż tak głupi nie jestem. Ot, kilka golasów w
    moim komputerze i to wszystko. Czy za posiadanie kilku zdjęć z gołymi
    małolatkami coś mi grozi?

    Jacek