  • 31. Data: 2011-04-02 14:16:11
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.04.2011 14:29, to pisze:

    > Niemal każdy w miarę normalny człowiek traci finansowo na interesie z
    > państwem, zyskują głównie żule.

    Ależ skąd. Głównie to zyskują "krewni i znajomi Królika" - rządzący,
    ludzie stojący za nimi, kolesie oraz np. różne mafie zarabiające
    miliardy na np. nielegalności niektórych narkotyków.

    To, co zyskują żule, to kropla w morzu.

  • 32. Data: 2011-04-02 14:29:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > "Spis przeprowadza się jako badanie pełne i reprezentacyjne.
    > Badanie reprezentacyjne przeprowadza się u osób stale zamieszkałych
    > i czasowo przebywających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    > których mieszkania zostały wylosowane do tego badania,
    > pozostałe osoby objęte są badaniem pełnym.

    Co nie zmienia faktu, że spis jest bez sensu, bo część tych informacji
    państwo już ma a pozostałe nie są mu do niczego potrzebne.

  • 33. Data: 2011-04-02 15:05:06
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-02 11:51, spp pisze:

> [...]
    > Informacja o rodzaju badania jest wyświetlana w
    > aplikacji po zalogowaniu i wprowadzeniu adresu zamieszkania."

    Nic mi się nie wyświetla w demo, ale

    "Aby zalogować się do wersji demonstracyjnej formularzy samospisu
    internetowego należy w polach Pesel oraz Hasło wpisać nspdemo1 - badanie
    pełne lub nspdemo2 - badanie reprezentacyjne."

    ja wybrałem nspdemo1, więc albo strona jest zwalona, albo to było
    badanie pełne.

    A swoją drogą jaki jest sens badania reprezentacyjnego? W zasadzie
    jedyne sensowne pytanie to o jaką narodowość "czujesz" i czy szprechasz
    po germańsku w domu:P

    Shrek.

  • 34. Data: 2011-04-02 17:30:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał

    > W zasadzie jedyne sensowne pytanie to o jaką narodowość "czujesz" i
    > czy szprechasz po germańsku w domu:P

    Co sensownmego jest w tym pytaniu? Po co administracji rządowej taka
    informacja?

  • 35. Data: 2011-04-02 17:33:42
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-02 19:30, Alek pisze:

    > Co sensownmego jest w tym pytaniu?

    W tym, że inne pytania są już zupełnie bez sensu, bo władza i tak może
    sobie wygrzebać na nie odpowiedź - bez zawracania dupy obywatelowi.

    > Po co administracji rządowej taka
    > informacja?

    Nie wiem - patrz wyżej.

    Shrek.

  • 36. Data: 2011-04-02 17:48:05
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    >
    > No cóż. Poszukaj więc sobie innego państwa, innego narodu.
    > Zacznij od rezygnacji z, było nie było, _państwowej_ emerytury. ;)

    Ja bym chetnie zrezygnowal- nawet przeboleje te 60 tysiecy ktore mam na
    koncie w OFE- tylko jak to zrobic zeby panstwo sie ode mnie odczepilo z
    poborem wszystkich skladek?
    Przemek

  • 37. Data: 2011-04-02 18:07:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-02 19:48, Przemek pisze:

    > Ja bym chetnie zrezygnowal- nawet przeboleje te 60 tysiecy ktore mam na
    > koncie w OFE- tylko jak to zrobic zeby panstwo sie ode mnie odczepilo z
    > poborem wszystkich skladek?

    Znaleźć takie gdzie płacił nie będziesz i wyjechać.

    --
    spp

  • 38. Data: 2011-04-02 18:13:47
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Znaleźć takie gdzie płacił nie będziesz i wyjechać.

    Takie jest chyba tylko jedno. Tylko tezeba by się chinskimi znaczkami
    nauczyc pisac :)

  • 39. Data: 2011-04-02 18:14:46
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    napisał w wiadomości news:4d975dfa$1@news.home.net.pl...

> [...]

    Ja mam wrażenie, ze kolejny koles kroliczka musial zarobic, wiec zrobiono
    spis.

  • 40. Data: 2011-04-02 18:16:15
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości news:4d975dfa$1@news.home.net.pl...

> [...]

    A jesli ja czuje ze jestem kosmita, to mam tak odpowiedziec? ;)