  • Data: 2004-05-30 18:58:11
    Temat: Naprawa na gwarancji po 1-dniu użytkowania.
    Od: "magda/trojmiasto" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry wszystkim,
    kupiłam kamerę, która niestety okazała się zepsuta (nowa kamera, sklep,
    gwarancja ). Mam ją dopiero 1 dzień, czy mogę ją oddać do sklepu i zarządać
    zwrotu pieniędzy, albo wymiany na nowy model ? Czy raczej muszę teraz czekac
    14 dni, żeby ja naprawiali itd. ????
    I jeszcze jedno, w miedzyczasie (po wejsciu do UE) zmieniła się długość
    gwarancji na kamery canona, ale dostałam starą gwarancję (stary wydruk) na
    której pisze, że ważna jest tylko 1 rok ,czy powinnam iść do sklepu i
    poprosić o zaświadczenie, że na mój sprzęt gwarancja wynosi 2 lata ???

    pozdrawiam serdecznie- m.ziemann