  • 1. Data: 2003-10-10 21:09:02
    Temat: Naprawa gwarancyjna (pytanie)
    Od: "PiterX" <p...@i...pl>

    Witam.

    Bardzo prosilbym o uswiadomienie mnie w jaki sposob odbywaja sie naprawy
    gwarnacyjne...

    Otoz, ile czasu ma producent sprzetu elektronicznego (nagrywarka) ma na
    usuniecie usterki/wymiane/odmowe reklamacji i od ktorego momentu liczy sie
    ten czas, czy od chwili zaniesienia go do sklepu, czy dotarcia do serwisu
    producenta. Ewentualnie co moge zrobic, jesli czas ten zostanie
    przekroczony. Jesli mozna prosilbym takze o podstawe prawna...

    Pytam sie o to gdyz po 10 dniach od momentu zaniesienia sprzetu do sklepu
    sprzedawca powiedzial mi, iz tak naprawde minelo dopiero 3 dni, bo on
    niedawno wyslal nagrywarke do producenta. Odpowiedzialem mu, iz nie
    interesuje mnie to kiedy on ja wyslal do serwisu... no wlasnie, czy nie
    powinno mnie to interesowac?!

    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    --
    Pozdr.
    PiterX

  • 2. Data: 2003-10-10 23:02:44
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna (pytanie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A zajrzyj do gwarancji. Bo z tymi terminami różnie bywa, a jest to umowa
    cywilnoprawna, więc pierwszeństwo mają de facto unormowania w niej
    zawarte. Z tym, że rażąco sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem są wyłączone.

  • 3. Data: 2003-10-11 18:25:53
    Od: "PiterX" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > A zajrzyj do gwarancji. Bo z tymi terminami różnie bywa, a jest to umowa
    > cywilnoprawna, więc pierwszeństwo mają de facto unormowania w niej
    > zawarte. Z tym, że rażąco sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem są wyłączone.

    Wlasnie z tym jest problem... gdyz karte gwarancyjna zabrano wraz ze
    sprzetem... Ale wydaje mi sie, ze producent ma 14 dni na rozpatrzenie
    reklamacji...

    --
    Pozdr.
    PiterX