-
1. Data: 2003-10-10 21:09:02
Temat: Naprawa gwarancyjna (pytanie)
Od: "PiterX" <p...@i...pl>
Witam.
Bardzo prosilbym o uswiadomienie mnie w jaki sposob odbywaja sie naprawy
gwarnacyjne...
Otoz, ile czasu ma producent sprzetu elektronicznego (nagrywarka) ma na
usuniecie usterki/wymiane/odmowe reklamacji i od ktorego momentu liczy sie
ten czas, czy od chwili zaniesienia go do sklepu, czy dotarcia do serwisu
producenta. Ewentualnie co moge zrobic, jesli czas ten zostanie
przekroczony. Jesli mozna prosilbym takze o podstawe prawna...
Pytam sie o to gdyz po 10 dniach od momentu zaniesienia sprzetu do sklepu
sprzedawca powiedzial mi, iz tak naprawde minelo dopiero 3 dni, bo on
niedawno wyslal nagrywarke do producenta. Odpowiedzialem mu, iz nie
interesuje mnie to kiedy on ja wyslal do serwisu... no wlasnie, czy nie
powinno mnie to interesowac?!
Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
--
Pozdr.
PiterX
-
2. Data: 2003-10-10 23:02:44
Temat: Re: Naprawa gwarancyjna (pytanie)
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
A zajrzyj do gwarancji. Bo z tymi terminami różnie bywa, a jest to umowa
cywilnoprawna, więc pierwszeństwo mają de facto unormowania w niej
zawarte. Z tym, że rażąco sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem są wyłączone.
-
3. Data: 2003-10-11 18:25:53
Temat: Re: Naprawa gwarancyjna (pytanie)
Od: "PiterX" <p...@i...pl>
Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
> A zajrzyj do gwarancji. Bo z tymi terminami różnie bywa, a jest to umowa
> cywilnoprawna, więc pierwszeństwo mają de facto unormowania w niej
> zawarte. Z tym, że rażąco sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem są wyłączone.
Wlasnie z tym jest problem... gdyz karte gwarancyjna zabrano wraz ze
sprzetem... Ale wydaje mi sie, ze producent ma 14 dni na rozpatrzenie
reklamacji...
--
Pozdr.
PiterX