    From: "Grzelo" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Napewno juz bylo, ale prosze pomozcie.
    Date: Mon, 6 Dec 2004 19:35:28 +0100

    Witam!
    Kolega (podobnie jak ja - student Politechniki Gdańskiej)wracal ze znajomymi
    w sobote z imprezy. Po krotkiej wymianie zdań z innymi studentami ( AWF)
    wracajacymi z tej samiej, imprezy doszlo do bujki, w ktorej niestety
    ucierpieli moi znajomi. Tak zeznawal mi kolega: "Tamci zaczeli cos do nas
    bluzgać, to i my im cos odbluznelismy. Widzialem, ze jakis startuje do
    Miekiego to go zlapalelm, cisnalem nim o drzewo krzyczac aby sie uspokoili.
    Wtedy inny walnal mnie z rozbiegu w prawy policzek i po chwili obudzilem sie
    na glebie."
    Kolega dzisiaj jest mocno poobijany a inni jego znajomi leza w domach, jeden
    z polamanym nosem z rozpryskami, inny ze szwami na brodzie. Kolega byl juz
    na Policji, pozniej w szpitalu i pozniej znowu na Policji. Nie wiem
    dokladnie co tam robil, ale chcialem sie spytac Was jak on dokladnie
    powinien sie teraz zachowac? Szkoda mi kumpla bo wiem, ze nie jest jakims
    zakapiorem i jednoczesnie chcialbym aby tamci za to odpowiedzieli.
    Co mu doradzic? Jak moze starac sie o odszkodowanie?

    Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Grzelo