  • Data: 2006-10-02 17:59:36
    Temat: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.kurierlubelski.pl/modules.php?op=modload&
    name=News&file=article&sid=30740

    Drodzy fachowcy.

    Powiedzcie mi w jaki sposób dochodzeniowcy mogą skupić uwagę na losowo
    wybranym IP i przedstawić w tej kwestii akt oskarżenia poprzedzony nalotem?
    Powiem szczerze, że na wykładach z kryminologii miałem kilka laboratów z
    przestępczości internetowej jednakże celny strzał w kwestii p2p jest bardzo
    żadkim przypadkiem, który wśród znawców ów techniki powiązany jest z
    koniecznością udostępniania autorskich zbiorów w sieci internetowej.

    Jak działa mechanizm dochodzeń w internecie ? Przecież wiadomym jest, że
    aby sprawdzić połączenia przychodzące do klienta p2p należy samemu coś
    udostępniać/pobierać. Czyż nie jest tak, że policjanci sami balansują na
    krawędzi prawa ?

    Zachodzi jeszcze ewentualność współpracy z providerami, którzy filtrują
    swoich użytkowników przekazując oragnom ścigania dane odnośnie bardziej
    aktywnych użytkowników.

    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: