  • 1. Data: 2005-07-28 11:47:22
    Temat: Naliczanie urlopu
    Od: "Pracownik " <r...@b...pl>

    W 1996 roku konczyłam studium policealne cały czas od tgo momentu pracuje
    zawodowo (nie u jednego pracodawcy) napiszcie prosze w ktorym roku nabyłam prowo
    do 26 dni urlopu w ciągu roku bo zdaniem mojej obecnej PAni kadrowej za rok 2004
    przysługiwał mi urlop w wymiarze 20 dni ja sądze inaczej
    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2005-07-28 12:22:11
    Temat: Re: Naliczanie urlopu
    Od: "Marool" <t...@o...pl>

> [...]
    > rok 2004
    > przysługiwał mi urlop w wymiarze 20 dni ja sądze inaczej

    Witam,
    o ile dobrze pamietam urlop 26 dni jest po 10 latach pracy z tym ze
    szkole zawodowa liczysz za 3 lata pracy
    technikum za 5 lat
    studia za 8 lat

    studium bedzie za 5 lat + potrzebujesz 60 miesiecy pracy zawodowej do urlopu
    26 dni

    p.s. jesli prowadzisz dzialalnosc gospodarcza nie wlicza Ci sie to do czasu
    pracy "urlopowego" :)
    pozdrawiam m.

  • 3. Data: 2005-07-28 20:50:48
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Marool wrote:

    > studia za 8 lat

    Czy jednoczesne studia dzienne i praca się sumują?

    --

  • 4. Data: 2005-07-28 21:07:36
    Od: "jarko" <j...@g...pl>

    Niestety nie :-(