-
1. Data: 2005-12-11 00:07:22
Temat: Nalepka a utrata gwarancji
Od: "eddd" <e...@l...mm.pl>
Witam,
na spodzie laptopa mam bardzo niedbale przyklejona nalepke znamionowa.
Szczerze mowiac bardzo mnie to denerwuje. Czy moge ja odkleic i przykleic
rowno nie narazajac sie na utrate gwarancji??
-
2. Data: 2005-12-11 02:19:39
Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
On 2005-12-11, eddd <e...@l...mm.pl> wrote:
> na spodzie laptopa mam bardzo niedbale przyklejona nalepke znamionowa.
> Szczerze mowiac bardzo mnie to denerwuje. Czy moge ja odkleic i przykleic
> rowno nie narazajac sie na utrate gwarancji??
A co na to gwarant?
--
Marcin
-
3. Data: 2005-12-11 06:15:41
Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
Od: "eddd" <e...@l...mm.pl>
"Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
news:rues63-b63.ln1@ziutka.router...
> A co na to gwarant?
Nie pytalem:)
-
4. Data: 2005-12-11 07:00:48
Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 11.12.2005 eddd <e...@l...mm.pl> napisał/a:
> "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
> news:rues63-b63.ln1@ziutka.router...
>> A co na to gwarant?
> Nie pytalem:)
To zapytaj, bo w ogólnym przypadku to zależy głównie o niego, no chyba że
chcesz się potem włóczyć po sądach i udowadniać swoje racje. Alternatywnie
możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności z
umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
sprzedawca się nie wykpi.
--
Marcin
-
5. Data: 2005-12-11 09:10:52
Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
wiadomości news:0evs63-dhf.ln1@ziutka.router...
> możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
z
> umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
> sprzedawca się nie wykpi.
A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?
-
6. Data: 2005-12-11 09:20:29
Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>
Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dngqfo$o15$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
> wiadomości news:0evs63-dhf.ln1@ziutka.router...
>> możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
> z
>> umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
>> sprzedawca się nie wykpi.
> A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?
a to chyba bedzi jakis zupełnie nowy model noname samoróbka.. co numer
seryjny ma tylko na nalepce
--
Pozdrawiam
Piotr Żebrowski
www.otwarte.com.pl
-
7. Data: 2005-12-11 09:36:23
Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 11.12.2005 Piotr Żebrowski <p...@o...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:dngqfo$o15$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
>> wiadomości news:0evs63-dhf.ln1@ziutka.router...
>>> możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
>> z
>>> umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
>>> sprzedawca się nie wykpi.
>> A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?
> a to chyba bedzi jakis zupełnie nowy model noname samoróbka.. co numer
> seryjny ma tylko na nalepce
Nawet jeśli to nie widzę powodu odmowy naprawy. Jeśli sprzedawca będzie
twierdził, że ten laptop nie został kupiony u niego to on powinien to
udowodnić.
--
Marcin
-
8. Data: 2005-12-11 10:53:46
Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
Od: "eddd" <e...@l...mm.pl>
>>>> możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
>>> z
>>>> umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
>>>> sprzedawca się nie wykpi.
>>> A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?
>> a to chyba bedzi jakis zupełnie nowy model noname samoróbka.. co numer
>> seryjny ma tylko na nalepce
>
> Nawet jeśli to nie widzę powodu odmowy naprawy. Jeśli sprzedawca będzie
> twierdził, że ten laptop nie został kupiony u niego to on powinien to
> udowodnić.
Laptop zostal kupiony bezposrednio od producenta na moje nazwisko, wiec nie
ma mowy o wypieraniu sie. Zreszta jest to powazny miedzynarodowy koncern.
Dodatkowo nie jest to tylko zwykla gwarancja, dokupilem miedzynarodowy
3-letni serwis. Nie chodzi tez o calkowite usuniecie nalepki ale o zmiane
jej polozenia. Denerwuje mnie, bo jest ukosnie przyklejona. Producent tez
moze latwo stwierdzic,ze nie bylo zadnej ingerencji wewnatrz komputera a to
jest chyba wazniejsze.
-
9. Data: 2005-12-11 19:08:38
Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
Witam
eddd napisał(a) :
> Zreszta jest to powazny miedzynarodowy koncern.
Jeżeli ten "poważny" koncern to Siemens, to cudzysłów jest tu na
miejscu. Mam jak najgorsze doświadczenia z niekompetentnymi
autoryzowanymi pseudoserwisami i samym Ściemensem.
Tak się pięknie zaprezentowali , że już nie kupię żadnego
urządzenia z nalepką Siemens, czy obecnie Benq.
--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0xBA6D33B6
Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.