    From: "Sta$" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Najemca nie opuścil lokalu po terminie wypowiedzenia
    Date: Thu, 15 Jul 2010 21:08:41 +0200

    Witam
    Mam problem z byłym najemca, który nie opuścił w terminie lokalu. Pisze
    byłym bo czas wypowiedzenia minał 30.06.2010. Przebudował wnętrze
    (niezgodnie z umowa bo bez pisemnej zgody) i powinien doprowadzic lokal do
    stanu niepogorszonego, jednak czyni to niezykle opieszale. Zaczyna mnie to
    juz maksymalnie irytowac, poniewaz obiecuje ze to zrobi, regularnie sciemnia
    ze costam... Trace juz cierpliwosc, tym bardziej ze wylaczyl telefon. Mam
    juz nowy numer, ale zastanawiam sie jak go zaskoczyc, czym zaszachowac zeby
    odremontowal lokal i porzede wszystkim zwrocil klucze
    Czy moge w takim przypadku wezwac Policje, jak argumentowac u nich swoje
    roszczenie wobec najemcy? Nie moge im przedstawic umowy poniewaz lezy juz w
    sadzie ws nieplaceniu czynszu...
    Pomocy! Co robic?

    Pozdrawiam
    Sta$