    From: "Edyta" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Najem garazu a wypowiedzenie umowy
    Date: Thu, 20 Mar 2008 15:03:42 +0100

    Witam!

    Od 7 lat wynajmuje garaz. Dzis (19 marca) otrzymalam telefon od najemcy
    informujacy mnie, ze mam obiekt ten opuscic z dniem 1 kwietnia, czyli za
    niecale 2 tygodnie.

    Zalezałoby mi na dłuższym terminie (4-6 tygodni), pozwalajacym mi znalesc
    inny garaz, niestety najemca nie dopuszcza takiej możliwości.

    Dodam, że umowa nigdy nie została sporządzona na piśmie. Była to od poczatku
    umowa ustna. Mam też podstawy by sądzić, że najemca nie odprowadzał podadku
    dochodowego.

    Czy mam jakieś możliwości prawne pozwalające mi na wydłużenie terminu
    "wypowiedzenia" do 15 kwietnia - 1 maja?

    Pozdrawiam, Edyta