  • Data: 2008-03-20 16:11:22
    Temat: Re: Najem garazu, a wypowiedzenie umowy
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Ty jestes najemcą, a właściciel wynajmującym.
    Generalnie jesli płaciłaś czynsz najmu miesięcznie, to termin wypowiedzenia jest
    miesięczny na koniec miesiąca
    kalendarzowego (Kodeks cywilny, Najem) czyli na koniec kwietnia.

    To jest grupa prawo, wiec nie będziemy rozważać, czy lepiej mieć spalony garaz, czy
    spalony samochód, a może jedno i
    drugie - w takim przypadku polecam ubezpieczenia.
    JaC

    -----

    > Od 7 lat wynajmuje garaz.
    > Dzis (19 marca) otrzymalam telefon od najemcy informujacy mnie, ze mam obiekt ten
    opuscic z dniem 1 kwietnia, czyli za
    niecale 2 tygodnie.
    > Zalezałoby mi na dłuższym terminie (4-6 tygodni), pozwalajacym mi znalesc inny
    garaz, niestety najemca nie dopuszcza
    takiej możliwości.