  • 21. Data: 2012-06-04 19:21:05
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dowód ustaleń
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.06.2012 10:27, Justyna Vicky S. pisze:
    > Idę do dyrektora szkoły na rozmowę z pewnym problemem. Nagrywam
    > dyktafonem całe spotkanie. Oczekuję konkretnego rozwiązania mojego
    > problemu i Dyrektor obiecuje konkretne rozwiązanie mojego problemu. Po
    > pewnym czasie wypiera się, że obiecał rozwiązać problem w dany sposób.
    > Czy mogę jako dowód przedstawić nagranie?
    tak, ale robisz to od d.... strony
    najpierw musisz dyrektorowi zarzucić..... niedotrzymanie danej
    obietnicy? Jeśli odpowie że nie dotrzymał bo nie.... to co chcesz
    udowadniać nagraniem?

    jeśli natomiast - szczególnie publicznie - zarzucisz mu niedotrzymanie
    słowa, a dyrektor się wyprze, znaczy powie że nie dawał słowa - wtedy
    nagranie mozę być dowodem.

    > Czy Dyrektor może powiedzieć, że nie wyraził zgody na nagrywanie
    może sobie mówić co chce. nagrywać możesz co chcesz i jak, gorzej z
    odtwarzaniem. Puszczając takie nagranie publicznie musisz miec zgodę
    wszystkich aktorów - w tym dyrektora. tak więc dowód masz, ale jak z nim
    postąpisz - Twoja sprawa. Jeśli publicznie powiesz że masz nagranie i
    zapytasz o zgodę dyrektora to co powie? zakaże Ci? w ten sposób da
    wszystkim do zrozumienia że jest kłamcą. Natomiast sędzia powinien
    zechcieć zapoznać się z nagraniem i tu zgoda dyrektora lub nie - niema
    znaczenia.

    ToMasz

  • 22. Data: 2012-06-04 19:25:58
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.06.2012 17:36, spp pisze:

    > Oczywiście uczciwie o tym informujesz klienta.

    Nie mam obowiązku. I nie widzę w tym niczego nieuczciwego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2012-06-04 19:27:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.06.2012 17:47, Dysiek pisze:

    > Pisalem o Tobie - w stopce masz zdaje sie cytat z Biblii.

    A jak definiujesz słowo katolik?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2012-06-04 19:30:53
    Od: spp <s...@g...pl>

    > Nie mam obowiązku. I nie widzę w tym niczego nieuczciwego.

    A ja owszem. I jest to jedno z łagodniejszych określeń.

    --
    spp

  • 25. Data: 2012-06-04 19:31:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.06.2012 19:05, spp pisze:
    > A musi być? Nie wystarczy być przyzwoitym?

    A co jest nieprzyzwoitego w robieniu notatek z rozmów?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2012-06-04 19:32:59
    Od: spp <s...@g...pl>

    > A co jest nieprzyzwoitego w robieniu notatek z rozmów?

    Nic.
    Niepoinformowanie rozmówcy o nagrywaniu rozmowy jest nieprzyzwoite.
    To inne bardzo łagodne określenie tego faktu.

    --
    spp

  • 27. Data: 2012-06-04 20:02:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.06.2012 19:32, spp pisze:

    > Nic.
    > Niepoinformowanie rozmówcy o nagrywaniu rozmowy jest nieprzyzwoite.
    > To inne bardzo łagodne określenie tego faktu.

    Czyżbyś miał w zwyczaju kłamać ludziom w żywe oczy a potem się tego
    wypierać?

  • 28. Data: 2012-06-04 20:56:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.06.2012 19:30, spp pisze:

    > A ja owszem. I jest to jedno z łagodniejszych określeń.

    Pycholku, ale daj się w końcu ubłagać i powiedz co widzisz w tym
    nieuczciwego czy mniej łagodnie określonego. Bo już 4 raz proszę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2012-06-04 20:56:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Jun 2012, spp wrote:

    > A o nagrywającym co myśli że trzeba?

    ...może to, że przeszedł szkołę podobna do tej ze starego żydowskiego
    dowcipu, w którym jeden był bogaty, a drugi doswiadczony...
    ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2012-06-04 20:58:54
    Od: spp <s...@g...pl>

    > Pycholku, ale daj się w końcu ubłagać i powiedz co widzisz w tym
    > nieuczciwego czy mniej łagodnie określonego. Bo już 4 raz proszę.

    Rozumiem, że słowa 'uczciwość', 'przyzwoitość' czy 'kindersztuba' są Ci
    obce więc choćbym starał się najbardziej jak potrafię to dopóki ich nie
    zrozumiesz nic z tego nie wyjdzie.

    Dla mnie EOT
    --
    spp