  • 11. Data: 2005-06-08 18:42:23
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów z BOK.
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-08 11:39 Maciej Bebenek napisał(a):

    > Zawsze możesz spytać sie o podstawę prawną takiego stwierdzenia. I od
    > razu uprzedzam, że ŻADEN wewnętrzny kwit operatora nie jest dla Ciebie
    > jakimkolwiek ograniczeniem.

    Jak usłyszałem, że mój rozmówca mówi "szanowni państwo, w trosce o
    bezpieczeństwo państwa informacji uprzejmie informujemy, że rozmowa jest
    nagrywana. Jeżeli nie wyrażają państwo zgody, to prosimy o przerwanie
    połączenia", to szybko dodałem "ja również nagrywam, w razie czego
    proszę powiedzieć". Dopiero teraz, Wysoki Sądzie się dowiaduję, że to
    był automat, a mówił jak żywy! ;)
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/