  • 1. Data: 2011-01-09 21:30:36
    Temat: Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o
    nim wiadomo. Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet
    ma pasek na twarzy w telewizji?
    W tym kraju wszystko musi być do d...?

  • 2. Data: 2011-01-09 21:40:25
    Temat: Re: Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 3:30 PM, pyton wrote:
    > Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o
    > nim wiadomo. Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet
    > ma pasek na twarzy w telewizji?

    bo to nie ameryka

    > W tym kraju wszystko musi być do d...?

    cudze chwalicie swego nie znacie.

  • 3. Data: 2011-01-09 22:00:40
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > bo to nie ameryka

    > cudze chwalicie swego nie znacie.

    Znam tutejsze i doskonale wiem ze jest syfne. Dlaczego ofiary się nie
    chroni, Ryszard C. zaatakował Marka R.
    może tak to powinno się podawać?

  • 4. Data: 2011-01-09 23:02:46
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-01-09 23:00, pyton pisze:

    > Znam tutejsze i doskonale wiem ze jest syfne. Dlaczego ofiary się nie
    > chroni, Ryszard C. zaatakował Marka R.
    > może tak to powinno się podawać?

    bo u nas ten system działa tak strasznie chujowo że lepiej żeby tak było

    U nich mam wrażenie działa lekko lepiej. Mają inne otoczenie, zasady z
    przeszłości, mentalność. Dziwię się, że nie zabili tego dzieciaka bo to
    byłoby w ich stylu.

  • 5. Data: 2011-01-10 07:16:38
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2011 22:30, pyton pisze:
    > Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o
    > nim wiadomo.

    Dobrze, że nie zbombardowali okolicy, z której mieszkał...

    > Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet
    > ma pasek na twarzy w telewizji?
    > W tym kraju wszystko musi być do d...?

    Dlaczego do d...? Co ci przyjdzie z tego, że będziesz miał jego
    podobiznę i nazwisko? Postawisz ołtarzyk czy jakieś voodoo odprawisz?

    Nie wiem, jak w USA, ale w Polsce podanie danych do publicznej
    wiadomości to albo narzędzie ścigania (list gończy) - a ten jest już
    złapany - albo dodatkowa kara - a to dotyczy dopiero sytuacji po uznaniu
    winnym.

    Taka procedura i osobiście nie widzę w niej nic złego.

  • 6. Data: 2011-01-10 08:13:32
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

> [...]
    > Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o
    > nim wiadomo. Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet

    Bo do wyroku jesteś niewinny. Docenisz, jeżeli kiedyś przyjdzie po
    Ciebie Policja i w świetle kamer i fleszy wyprowadzi Cię w kajdankach, a
    reporterzy będą opowiadać o sukcesie Policji w walce z miłośnikami
    dziecięcej pornografii. Po paru tygodniach okaże się, że to pomyłka.

    --
    .B:artek.

  • 7. Data: 2011-01-10 09:15:55
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A Polak za umycie zakrwawionej pasierbicy siedzi w amerykańskim więzieniu.

    -----

  • 8. Data: 2011-01-10 09:28:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/10/2011 3:15 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > A Polak za umycie zakrwawionej pasierbicy siedzi w amerykańskim więzieniu.

    Dlatego napisałem: cudze chwalicie swego nie znacie.
    Nie życzę nikomu kontaku z amerykanskim wymiarem sprawiedliwości.
    Polański coś na ten temat wie.

  • 9. Data: 2011-01-10 09:48:16
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >Dlatego napisałem: cudze chwalicie swego nie znacie.
    >Nie życzę nikomu kontaku z amerykanskim wymiarem sprawiedliwości.
    >Polański coś na ten temat wie.

    jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

  • 10. Data: 2011-01-10 10:05:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kotlet wieprzowy" napisał w wiadomości grup
    > jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

    Dlatego każdy pedofil powinien zostać reżyserem lub księdzem. Tylko tacy w
    polsce są chronieni.